Registrovat    Přihlášení
Domů Odkazy Fórum Ke stažení Web hosting Registrace do katalogů
Přihlásit
Jméno:

Heslo:

Pamatuj si mně



Zapomenuté heslo

Nová registrace
Partner a hosting webu
zserver.cz
Spolupráce
Odkazy
česká sociální síť rexVoX.com
Informace a projekty na rodinné domy naleznete v našem blogu.

Navštívit můžete také pasivní rodinné domy - dřevostavby, kde naleznete informace o pasivních stavbách.

Odkazy.
Outlook CRM

Pro efektivní komunikaci i vedení projektů doporučujeme eWay-CRM.

IMac

Potřebujete nový pracovní počítač? Apple iMac bude nejlepší volbou!

Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!



Kategorie a fóra

Prohlížení tohoto vlákna:   1 Anonymní uživatelé



(1) 2 »


Email z eShopu
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 172
Nepřipojen
Ahoj
mám takovou prosbu...
Poslední dobou se nám z administrace eshopu stává, že si zákazníci stěžují, že jim nedošly emaily - tj. měli by jim dojít emaily, při registraci, při objednání, pak při vyřízení objednávky (detail objednávky) - jak je Vyrozumět zákazníka.
S většinou emailu problémy nejsou a dojdou ale občas se vyskytne někdo, kdo říká, že mu email nedošel.
Přitom v Konfiguraci - Email, jsem si nastavila "Poslat kopii emailu o stavu objednávek(admin)" - že se mě kopie mají poslat na email - a toto mě chodí bez problému.

Prosím, víte někdo, kde může být nějaký problém? Je možné, že je to v ZenCartu nebo na straně klienta?


Logicky mě napadá, že pokud 95% emailu chodí spolehlivě a 5% tvrdí, že jim nedošel, nemůže to být chyba ZenCartu - navíc když si na svůj email nechávám zaslat kopii.
Ale mohu se mýlit. Nemám třeba špatně nastavenou konfiguraci emailu?

Jak mám nastavenou konfiguraci je v připojeném souboru.

Díky za odppovědi

Připojit soubor:



gif  zc_email_config.gif (19.87 KB)
868_4b0a451175a30.gif 950X831 px

Zasláno: 9:18 23.11.2009
_________________
Ifča
--------------------------------------------
http://www.granulky.cz/
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Email z eShopu
Guru
Členem od:
10:42 1.8.2007
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 382
Nepřipojen
Dost často lidi napíšou ten email špatně a pak se diví...

Jinak bych to ale typoval na nějakou antispamovou ochranu na jejich straně. Občas vyhodnocuje emaily špatně a podobné automatické emaily ze shopů můžou být jako spam vyhodnoceny

Zasláno: 9:28 23.11.2009
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Email z eShopu
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 172
Nepřipojen
Pokud zákazník napíše špatný email (jako formát) - většinou nám dojde oznámení o nedoručení.
Ale toto jsou případy, kdy ten meil je správný - jenže to je těžko říct, může to spadnout do spamů, zákazník ho omylem smaže, nebo ho přehlédne... netuším jak toto řešit.

Potřebovala bych nějakou jistotu, že ze strany ZenCart je vše dobře.

A nastavení v konfiguraci mám dobře? - nějkterým volbám jsem nerozuměla, tak jsem je nechala tak jak to bylo nastavené.

Zasláno: 10:57 23.11.2009
_________________
Ifča
--------------------------------------------
http://www.granulky.cz/
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Email z eShopu

Členem od:
23:10 26.10.2006
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Vývojáři
Příspěvky: 1002997
Nepřipojen
Hoj, Archivaci emailů dej na true a pak si najdi na fóru doplněk Email Archive Mangager ( možná už je jich i víc... )

tam je pak hezky vidět, co ze shopu odešlo za maily a je to event. možné dodatečně přeposlat anebo zkopírovat zákazníkovi.

Zasláno: 11:24 23.11.2009
_________________
Save Water !
Drink Beer ...
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Email z eShopu
Guru
Členem od:
10:42 1.8.2007
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 382
Nepřipojen
Citát:

Ifča napsal/a:
Pokud zákazník napíše špatný email (jako formát) - většinou nám dojde oznámení o nedoručení.


Udělej si testovací objednávku na svůj email, pokud ti jako klientovi dojde tak je vše ok a chyba je buď na straně příjemce nebo jeho poštovního serveru.

Zasláno: 13:41 23.11.2009
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Email z eShopu
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 172
Nepřipojen
Díky za odpovědi

Ten doplněk vyzkouším.

No právě, mám tam testovací účet, všechny emaily co posílá eshop jsem si na něj otestovala, vše došlo OK - takže si opravdu myslím že na 99,9% to nemůže být ZC.

Stejný problém mám, když si zákazník nechá vygenerovat nové heslo a pak říká, že mu nefunguje - přitom, když to testnu já - vše je OK. Někdy nevím co na to říct...

Zasláno: 14:24 23.11.2009
_________________
Ifča
--------------------------------------------
http://www.granulky.cz/
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Email z eShopu
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 172
Nepřipojen
Citát:

Melodic napsal/a:
Hoj, Archivaci emailů dej na true a pak si najdi na fóru doplněk Email Archive Manager ( možná už je jich i víc... )

tam je pak hezky vidět, co ze shopu odešlo za maily a je to event. možné dodatečně přeposlat anebo zkopírovat zákazníkovi.


Díky za ten doplněk funguje skvěle.
Takto mě aspoň zákazníci nemůžout tvrdit, že jim nic nedošlo.

Zasláno: 8:21 24.11.2009
_________________
Ifča
--------------------------------------------
http://www.granulky.cz/
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Email z eShopu

Členem od:
23:10 26.10.2006
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Vývojáři
Příspěvky: 1002997
Nepřipojen
Ono jim to nemusí ani dojít ( např.: chyba servru ), ale ty se můžeš hájit tím, že ze shopu to odešlo...

Zasláno: 8:27 24.11.2009
_________________
Save Water !
Drink Beer ...
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Email z eShopu
Guru
Členem od:
13:30 20.10.2007
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 357
Nepřipojen
Omlouvám se, že obnovuji toto vlákno,ale pokud zákazník potvrdí objednávku nedojde mu žádný email a mě taky ne, že je nová objednávka.Jedu na zenu 1.3.8.Ted když se chci přihlásit napíše to, že email a heslo je chybné přesto to zadávám dobře.Neví někdo co s tím ?

Zasláno: 15:57 18.6.2010
_________________
Moje eshopy:
Alu kola-Alu kola pro vaše auto
Pneumatiky
Herbalife-Herbalife (zdravá výživa)
Eshop herbalife 2-Eshop s herbalife
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Email z eShopu
Nováček
Členem od:
9:11 8.6.2010
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 3
Nepřipojen
Doporučuji též zkontrolovat zda nemáte IP na blacklistu zde:
http://www.mxtoolbox.com/blacklists.aspx

Např. pokud máte dynamickou IP adresu, pak zaručeně na blacklistu jste a není šance se z něj dostat, vaše maily jsou automaticky považovány za spam.
Tuhle záhadu (odeslané a nedoručované emaily) jsem řešil X měsíců s technickou podporou...na mailserveru bylo vše OK, emaily odešly v pořádku a přesto některé nebyly doručovány. Speciálně na Seznam.cz (většina zákazníků má email u Seznamu). Až později jsem na Seznamu zjistil, že dynamické IP je na blacklistu a emaily nemusí být vůbec doručeny, v lepším případě spadnou do spam složky (Seznam defaultně nastavuje email se zapnutou spam ochranou a většina lidí to takto má nastaveno aniž by cokoli věděla).

Zasláno: 19:04 18.6.2010
_________________
Gamart.cz
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos



(1) 2 »



Můžete prohlížet témata.
Nemůžete zakládat nová témata.
Nemůžete odpovídat na příspěvky.
Nemůžete editovat Vaše příspěvky.
Nemůžete mazat Vaše příspěvky.
Nemůžete přidávat nové ankety.
Můžete hlasovat v anketách.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům.
Nemůžete přispívat bez schválení.

[Rozšířené hledání]


Odkazy



Zen-Cart ke stažení

Vyšel nový Zencart 1.5.0

Originální moduly můžete stahovat na
www.zen-cart.com

Reklama
Nejaktivnější autoři
1 Melodic
Melodic
1002997
2 Kozoroh
Kozoroh
2124
3 JardaR
JardaR
1888
4 garden
garden
1419
5 Nismo
Nismo
1389
6 hbxx 1131
7 jandik01
jandik01
1070
8 PeterB
PeterB
1017
9 Dedek
Dedek
990
10 bambulko
bambulko
775