Prohlížení tohoto vlákna:
1 Anonymní uživatelé
Email z eShopu |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
172
|
Ahoj
mám takovou prosbu... Poslední dobou se nám z administrace eshopu stává, že si zákazníci stěžují, že jim nedošly emaily - tj. měli by jim dojít emaily, při registraci, při objednání, pak při vyřízení objednávky (detail objednávky) - jak je Vyrozumět zákazníka. S většinou emailu problémy nejsou a dojdou ale občas se vyskytne někdo, kdo říká, že mu email nedošel. Přitom v Konfiguraci - Email, jsem si nastavila "Poslat kopii emailu o stavu objednávek(admin)" - že se mě kopie mají poslat na email - a toto mě chodí bez problému. Prosím, víte někdo, kde může být nějaký problém? Je možné, že je to v ZenCartu nebo na straně klienta? Logicky mě napadá, že pokud 95% emailu chodí spolehlivě a 5% tvrdí, že jim nedošel, nemůže to být chyba ZenCartu - navíc když si na svůj email nechávám zaslat kopii. Ale mohu se mýlit. Nemám třeba špatně nastavenou konfiguraci emailu? Jak mám nastavenou konfiguraci je v připojeném souboru. Díky za odppovědi
Zasláno: 9:18 23.11.2009
|
|
Přenos |
Re: Email z eShopu |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
10:42 1.8.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
382
|
Dost často lidi napíšou ten email špatně a pak se diví...
Jinak bych to ale typoval na nějakou antispamovou ochranu na jejich straně. Občas vyhodnocuje emaily špatně a podobné automatické emaily ze shopů můžou být jako spam vyhodnoceny
Zasláno: 9:28 23.11.2009
|
|
_________________
moje instalace: Pieris.cz - originální samolepky na stěnu Plastikáče.cz - plastikové stavebnice modelů |
||
Přenos |
Re: Email z eShopu |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
172
|
Pokud zákazník napíše špatný email (jako formát) - většinou nám dojde oznámení o nedoručení.
Ale toto jsou případy, kdy ten meil je správný - jenže to je těžko říct, může to spadnout do spamů, zákazník ho omylem smaže, nebo ho přehlédne... netuším jak toto řešit. Potřebovala bych nějakou jistotu, že ze strany ZenCart je vše dobře. A nastavení v konfiguraci mám dobře? - nějkterým volbám jsem nerozuměla, tak jsem je nechala tak jak to bylo nastavené.
Zasláno: 10:57 23.11.2009
|
|
Přenos |
Re: Email z eShopu |
||
---|---|---|
Členem od:
23:10 26.10.2006 Skupina:
Registrovaní uživatelé Vývojáři Příspěvky:
1002997
|
Hoj, Archivaci emailů dej na true a pak si najdi na fóru doplněk Email Archive Mangager ( možná už je jich i víc... )
tam je pak hezky vidět, co ze shopu odešlo za maily a je to event. možné dodatečně přeposlat anebo zkopírovat zákazníkovi.
Zasláno: 11:24 23.11.2009
|
|
_________________
Save Water ! Drink Beer ... |
||
Přenos |
Re: Email z eShopu |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
10:42 1.8.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
382
|
Citát:
Udělej si testovací objednávku na svůj email, pokud ti jako klientovi dojde tak je vše ok a chyba je buď na straně příjemce nebo jeho poštovního serveru.
Zasláno: 13:41 23.11.2009
|
|
_________________
moje instalace: Pieris.cz - originální samolepky na stěnu Plastikáče.cz - plastikové stavebnice modelů |
||
Přenos |
Re: Email z eShopu |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
172
|
Díky za odpovědi
Ten doplněk vyzkouším. No právě, mám tam testovací účet, všechny emaily co posílá eshop jsem si na něj otestovala, vše došlo OK - takže si opravdu myslím že na 99,9% to nemůže být ZC. Stejný problém mám, když si zákazník nechá vygenerovat nové heslo a pak říká, že mu nefunguje - přitom, když to testnu já - vše je OK. Někdy nevím co na to říct...
Zasláno: 14:24 23.11.2009
|
|
Přenos |
Re: Email z eShopu |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
172
|
Citát:
Díky za ten doplněk funguje skvěle. Takto mě aspoň zákazníci nemůžout tvrdit, že jim nic nedošlo.
Zasláno: 8:21 24.11.2009
|
|
Přenos |
Re: Email z eShopu |
||
---|---|---|
Členem od:
23:10 26.10.2006 Skupina:
Registrovaní uživatelé Vývojáři Příspěvky:
1002997
|
Ono jim to nemusí ani dojít ( např.: chyba servru ), ale ty se můžeš hájit tím, že ze shopu to odešlo...
Zasláno: 8:27 24.11.2009
|
|
_________________
Save Water ! Drink Beer ... |
||
Přenos |
Re: Email z eShopu |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
13:30 20.10.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
357
|
Omlouvám se, že obnovuji toto vlákno,ale pokud zákazník potvrdí objednávku nedojde mu žádný email a mě taky ne, že je nová objednávka.Jedu na zenu 1.3.8.Ted když se chci přihlásit napíše to, že email a heslo je chybné přesto to zadávám dobře.Neví někdo co s tím ?
Zasláno: 15:57 18.6.2010
|
|
_________________
Moje eshopy: Alu kola-Alu kola pro vaše auto Pneumatiky Herbalife-Herbalife (zdravá výživa) Eshop herbalife 2-Eshop s herbalife |
||
Přenos |
Re: Email z eShopu |
||
---|---|---|
Nováček
Členem od:
9:11 8.6.2010 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
3
|
Doporučuji též zkontrolovat zda nemáte IP na blacklistu zde:
http://www.mxtoolbox.com/blacklists.aspx Např. pokud máte dynamickou IP adresu, pak zaručeně na blacklistu jste a není šance se z něj dostat, vaše maily jsou automaticky považovány za spam. Tuhle záhadu (odeslané a nedoručované emaily) jsem řešil X měsíců s technickou podporou...na mailserveru bylo vše OK, emaily odešly v pořádku a přesto některé nebyly doručovány. Speciálně na Seznam.cz (většina zákazníků má email u Seznamu). Až později jsem na Seznamu zjistil, že dynamické IP je na blacklistu a emaily nemusí být vůbec doručeny, v lepším případě spadnou do spam složky (Seznam defaultně nastavuje email se zapnutou spam ochranou a většina lidí to takto má nastaveno aniž by cokoli věděla).
Zasláno: 19:04 18.6.2010
|
|
_________________
Gamart.cz |
||
Přenos |
Můžete prohlížet témata.
Nemůžete zakládat nová témata.
Nemůžete odpovídat na příspěvky.
Nemůžete editovat Vaše příspěvky.
Nemůžete mazat Vaše příspěvky.
Nemůžete přidávat nové ankety.
Můžete hlasovat v anketách.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům.
Nemůžete přispívat bez schválení.