Registrovat    Přihlášení
Domů Odkazy Fórum Ke stažení Web hosting Registrace do katalogů
Přihlásit
Jméno:

Heslo:

Pamatuj si mně



Zapomenuté heslo

Nová registrace
Partner a hosting webu
zserver.cz
Spolupráce
Odkazy
česká sociální síť rexVoX.com
Informace a projekty na rodinné domy naleznete v našem blogu.

Navštívit můžete také pasivní rodinné domy - dřevostavby, kde naleznete informace o pasivních stavbách.

Odkazy.
Outlook CRM

Pro efektivní komunikaci i vedení projektů doporučujeme eWay-CRM.

IMac

Potřebujete nový pracovní počítač? Apple iMac bude nejlepší volbou!

Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!



Kategorie a fóra

Prohlížení tohoto vlákna:   1 Anonymní uživatelé



(1) 2 »


Ztráta objednávek
Začátečník
Členem od:
13:33 1.3.2008
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 22
Nepřipojen
Zdravím, dnes odpoledne jsem zjistil fakt, který mě docela zděsil. Telefonoval mi zákazník, že už se na několikáté snaží udělat objednávku, pokaždé mu přijde automatický email že objednávka č. XY byla úspěšně vytvořena, ale pak se nic pár týdnů neděje. A jestli jsme obchod zrušili nebo co. Když jsem se ho zeptal na číslo objednávky, kterou mu to poslalo, sdělil mi číslo, které v sobě systém ještě nemá uložené. Dejme tomu že současný stav objednávek je 200 a tomuto zákazníkovi přišlo potvrzení objednávky č. 245
Nejdříve jsem myslel, že se špatně díval, jenže po tom, co mi sdělil co si objednal (na toto zboží to byla prozatím jediná objednávka), došlo mi, že asi něco není v pořádku.
Objednávky řeším na základě onoho potvrzovacího mailu, který chodí na mail i mně, tak jsem si myslel, že se něco přihodilo a jen mi to nepřišlo (to už se mi jednou stalo) a okamžitě jsem to šel zkontrolovat přímo do admina. Jenže tam nic navíc nebylo .. V DB to stejné.
Tak se ptám- je možné, aby zákazníkovi přišel potvrzovací mail, ale objednávka se nezaznamenala? Respektive zaznamenaná by musela být, když už to bylo číslo o tolik vyšší, než "aktuální" objednávka.
Nějak nevím, co s tím.

Zasláno: 1:09 20.2.2009
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Ztráta objednávek
Webmaster
Členem od:
22:00 29.8.2005
Bydliště Brno
Skupina:
Administrátoři
Vývojáři
Příspěvky: 2124
Nepřipojen
To slyším prvně. Neobjednává v nějakém jiném obchodě? Nebo v tvém starém již nepoužívaném demu, nebo paralelním obchodě, kde něco jen zkoušíš? Nemohl server provést obnovu databáze po nějakém výpadku? Nejvíc mě zaráží ty čísla objednávek.
Taky z tebe může někdo dělat vola, vezme si nějakou předešlou objednávku a pak změní číslo, ale to by musel být na tebe nějak nakrknutej.

Zasláno: 9:08 20.2.2009
_________________
Prodej zencart.cz
Virtuální sídlo firmy v Brně
Pronájem salónku v Brně, oslavy, pronájmy prostor v Brně
-----
"Nikdo není dokonalý" .... radím Vám zálohujte
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Ztráta objednávek
Guru
Členem od:
10:42 1.8.2007
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 382
Nepřipojen
Nejdřív nech zkontrolovat admina jestli není nějaká tabulka v databázi poškozená.
Potom si od klietna vyžádej co přesně objednával a jaké kontaktní údaje zadával a zkus tu objednávku udělat za něj. Uvidíš jestli to projde nebo ne.

Zasláno: 9:29 20.2.2009
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Ztráta objednávek
Začátečník
Členem od:
13:33 1.3.2008
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 22
Nepřipojen
Díky, jinak přesně tak to řeším. Vyžádal jsem si od něj ty maily. První objednávku už dělal prý v polovině prosince, ta měla číslo, které mám oficiálně zaznamenané až z data před dvěma týdny. Tomu fakt nerozumím. Každopádně v DB nejsem nijak sběhlej, asi nepoznám jestli je poškozená nebo ne. Jen jsem si z tama vypsal počet řádků u objednávek a ty sedí s tím, co vidím v systému já.
Co se týká starých a nefunkčních obchodů, žádný nebyl, jen na localu. Napadá mě snad jediná věc - kolega nedávno dělal kopii DB pro testovací provoz, ale spíš nevím jak by se na něj někdo dostal. provozujeme obchod www.horoknihy.cz, tato adresa je registrovaná, na ni děláme reklamu a žádné jiné odkazy se nikdy nikde neuváděly.
Docela mě ale děsí to, o kolik objednávek a tedy i zákazníků takto přijdeme.

Zasláno: 10:54 20.2.2009
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Ztráta objednávek
Začátečník
Členem od:
13:33 1.3.2008
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 22
Nepřipojen
jinak jsem včera večer ještě přidal do potvrzovacího mailu upozornění, že jestli do tří dnů od přijetí potvrzovacího mailu se neozveme, ať nás zákazník kontaktuje. Tím snad zabráním dalším škodám, nebo je alespoň zminimalizuji

Zasláno: 10:56 20.2.2009
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Ztráta objednávek
Guru
Členem od:
3:31 25.11.2007
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 597
Nepřipojen
podival bych se do logu serveru a do headeru potvrzeni objednavek (ty ma ale zakaznik a pochybuju ze je umi zobrazit nebo predat k vam) a udaje bych porovnal, behem minuty bych byl doma

jinak jak pise kozoroh, pokud jde o stejny server a nedelala se obnova databaze, a zakaznik nekecal, tak to lze temer vyloucit

Zasláno: 18:59 20.2.2009
_________________
TIP: Pro rychlé odkázání na daný option uvádějte cestu, např. takto:
/admin/product_types.php?ptID=1&cID=12&action=layout_edit
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Ztráta objednávek
Guru
Členem od:
6:10 21.1.2007
Bydliště NM
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 259
Nepřipojen
čo znamená testovací provoz?
nie je náhodou ten testovací shop prepojený s tým ostrým?

Citát:

Borsa napsal/a:
Díky, jinak přesně tak to řeším. Vyžádal jsem si od něj ty maily. První objednávku už dělal prý v polovině prosince, ta měla číslo, které mám oficiálně zaznamenané až z data před dvěma týdny. Tomu fakt nerozumím. Každopádně v DB nejsem nijak sběhlej, asi nepoznám jestli je poškozená nebo ne. Jen jsem si z tama vypsal počet řádků u objednávek a ty sedí s tím, co vidím v systému já.
Co se týká starých a nefunkčních obchodů, žádný nebyl, jen na localu. Napadá mě snad jediná věc - kolega nedávno dělal kopii DB pro testovací provoz, ale spíš nevím jak by se na něj někdo dostal. provozujeme obchod www.horoknihy.cz, tato adresa je registrovaná, na ni děláme reklamu a žádné jiné odkazy se nikdy nikde neuváděly.
Docela mě ale děsí to, o kolik objednávek a tedy i zákazníků takto přijdeme.

Zasláno: 21:15 20.2.2009
_________________
...prečo ma to nenapadlo hned?...
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Ztráta objednávek
Expert
Členem od:
13:37 31.12.2007
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 121
Nepřipojen
ja mam takyto problem, zakaznik si objednal tovar, ja v administacii vidim objednavku a ked na nu kliknem, tak nie je. Objednavka ziadna nie je a ani faktura. Niekde zmizla

Zasláno: 17:56 15.3.2010
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Ztráta objednávek

Členem od:
23:10 26.10.2006
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Vývojáři
Příspěvky: 1002997
Nepřipojen
a v DB je ?

Zasláno: 18:01 15.3.2010
_________________
Save Water !
Drink Beer ...
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Ztráta objednávek
Expert
Členem od:
13:37 31.12.2007
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 121
Nepřipojen
ano, prave teraz pozeram, spravil som si hned kontrolny nakup a nevidim ani tu, tiez je v databaze

Zasláno: 18:02 15.3.2010
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos



(1) 2 »



Můžete prohlížet témata.
Nemůžete zakládat nová témata.
Nemůžete odpovídat na příspěvky.
Nemůžete editovat Vaše příspěvky.
Nemůžete mazat Vaše příspěvky.
Nemůžete přidávat nové ankety.
Můžete hlasovat v anketách.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům.
Nemůžete přispívat bez schválení.

[Rozšířené hledání]


Odkazy



Zen-Cart ke stažení

Vyšel nový Zencart 1.5.0

Originální moduly můžete stahovat na
www.zen-cart.com

Reklama
Nejaktivnější autoři
1 Melodic
Melodic
1002997
2 Kozoroh
Kozoroh
2124
3 JardaR
JardaR
1888
4 garden
garden
1419
5 Nismo
Nismo
1389
6 hbxx 1131
7 jandik01
jandik01
1070
8 PeterB
PeterB
1017
9 Dedek
Dedek
990
10 bambulko
bambulko
775