Všechny příspěvky (Borsa)
Re: Ztráta objednávek |
||
---|---|---|
Začátečník
Členem od:
13:33 1.3.2008 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
22
|
jinak jsem včera večer ještě přidal do potvrzovacího mailu upozornění, že jestli do tří dnů od přijetí potvrzovacího mailu se neozveme, ať nás zákazník kontaktuje. Tím snad zabráním dalším škodám, nebo je alespoň zminimalizuji
Zasláno: 10:56 20.2.2009
|
|
Přenos |
Re: Ztráta objednávek |
||
---|---|---|
Začátečník
Členem od:
13:33 1.3.2008 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
22
|
Díky, jinak přesně tak to řeším. Vyžádal jsem si od něj ty maily. První objednávku už dělal prý v polovině prosince, ta měla číslo, které mám oficiálně zaznamenané až z data před dvěma týdny. Tomu fakt nerozumím. Každopádně v DB nejsem nijak sběhlej, asi nepoznám jestli je poškozená nebo ne. Jen jsem si z tama vypsal počet řádků u objednávek a ty sedí s tím, co vidím v systému já.
Co se týká starých a nefunkčních obchodů, žádný nebyl, jen na localu. Napadá mě snad jediná věc - kolega nedávno dělal kopii DB pro testovací provoz, ale spíš nevím jak by se na něj někdo dostal. provozujeme obchod www.horoknihy.cz, tato adresa je registrovaná, na ni děláme reklamu a žádné jiné odkazy se nikdy nikde neuváděly. Docela mě ale děsí to, o kolik objednávek a tedy i zákazníků takto přijdeme.
Zasláno: 10:54 20.2.2009
|
|
Přenos |
Ztráta objednávek |
||
---|---|---|
Začátečník
Členem od:
13:33 1.3.2008 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
22
|
Zdravím, dnes odpoledne jsem zjistil fakt, který mě docela zděsil. Telefonoval mi zákazník, že už se na několikáté snaží udělat objednávku, pokaždé mu přijde automatický email že objednávka č. XY byla úspěšně vytvořena, ale pak se nic pár týdnů neděje. A jestli jsme obchod zrušili nebo co. Když jsem se ho zeptal na číslo objednávky, kterou mu to poslalo, sdělil mi číslo, které v sobě systém ještě nemá uložené. Dejme tomu že současný stav objednávek je 200 a tomuto zákazníkovi přišlo potvrzení objednávky č. 245
Nejdříve jsem myslel, že se špatně díval, jenže po tom, co mi sdělil co si objednal (na toto zboží to byla prozatím jediná objednávka), došlo mi, že asi něco není v pořádku. Objednávky řeším na základě onoho potvrzovacího mailu, který chodí na mail i mně, tak jsem si myslel, že se něco přihodilo a jen mi to nepřišlo (to už se mi jednou stalo) a okamžitě jsem to šel zkontrolovat přímo do admina. Jenže tam nic navíc nebylo .. V DB to stejné. Tak se ptám- je možné, aby zákazníkovi přišel potvrzovací mail, ale objednávka se nezaznamenala? Respektive zaznamenaná by musela být, když už to bylo číslo o tolik vyšší, než "aktuální" objednávka. Nějak nevím, co s tím.
Zasláno: 1:09 20.2.2009
|
|
Přenos |
poštovné podle cen - od do |
||
---|---|---|
Začátečník
Členem od:
13:33 1.3.2008 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
22
|
Ahoj, chtěl bych nastavit tři varianty poštovného, například 0-1000kč bude balík za 80kč, 1000-2000 za 45kč a 2000 a více zadarmo .. obchodní balík a PPL bych nechal stejně jak mám teď, tzn. že pokud je částka nižší než 2000kč, poštovné je 90kč a pokud vyšší, zadarmo... Používám modul Česká pošta ... Neví někdo jak to udělat?
Zasláno: 18:28 20.8.2008
|
|
Přenos |
Re: xml generátor |
||
---|---|---|
Začátečník
Členem od:
13:33 1.3.2008 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
22
|
Ahoj, nemá teď někdo k dispozici aktuální verzi XML generátoru se všemi změnami co proběhly? Nějak mi to pořád nechce jyxo vzít. ať dělám co dělám. předpokládám že všem ostatním to jde, a tak bych to zkusil vyřešit instalací nějaké aktuální verze. Díky
Zasláno: 18:21 20.8.2008
|
|
Přenos |
Re: XML feed a JYXO |
||
---|---|---|
Začátečník
Členem od:
13:33 1.3.2008 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
22
|
Tak já už fakt nevím, tohle mi zase přišlo mailem:
Dobrý den, tag description má omezení na maximální délku, ale neměl by být ani prázdný. A stejná podmínka zaokrouhlení platí i pro cenu s DPH, tedy dvě desetinná místa. Pro schválení (nebo alespoň další kontrolu) nás stačí e-mailem upozornit na to, že jste opravili hlášené chyby. S pozdravem, Matěj Humpál za tým Jyxo Zboží Co ještě musím udělat pro to, aby mi to konečně vzali ? :(
Zasláno: 14:01 16.6.2008
|
|
Přenos |
Re: XML feed a JYXO |
||
---|---|---|
Začátečník
Členem od:
13:33 1.3.2008 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
22
|
děkuju moc, už to mám.
Zasláno: 13:05 16.6.2008
|
|
Přenos |
XML feed a JYXO |
||
---|---|---|
Začátečník
Členem od:
13:33 1.3.2008 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
22
|
Ahoj, mám takový problém s JYXO, nejdřív mi nevzali obchod s tím, že pole description musím mít velikost do 512, to jsem spravil, ale potom ještě chtějí ceny zaokrouhlit na dvě desetinná místa. To už ale nevím jak udělat? Neřešili jste to už někdo ? Díky za odpovědi
Zasláno: 12:43 16.6.2008
|
|
Přenos |
Váha zboží a cena balíku |
||
---|---|---|
Začátečník
Členem od:
13:33 1.3.2008 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
22
|
Ahoj, chtěl jsem se zeptat, jak docílím toho, aby se mi cena balíku nepočítala podle váhy, ale byla pořád stejná ?? A pokud by to šlo, aby třeba od nákupu nad 1000 kč byla doprava zdarma? Děkuji, Borsa
Zasláno: 0:29 20.3.2008
|
|
Přenos |
Re: množství zboží skladem |
||
---|---|---|
Začátečník
Členem od:
13:33 1.3.2008 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
22
|
Děkuju moc :o)
Zasláno: 21:22 11.3.2008
|
|
Přenos |