Registrovat    Přihlášení
Domů Odkazy Fórum Ke stažení Web hosting Registrace do katalogů
Přihlásit
Jméno:

Heslo:

Pamatuj si mně



Zapomenuté heslo

Nová registrace
Partner a hosting webu
zserver.cz
Spolupráce
Odkazy
česká sociální síť rexVoX.com
Informace a projekty na rodinné domy naleznete v našem blogu.

Navštívit můžete také pasivní rodinné domy - dřevostavby, kde naleznete informace o pasivních stavbách.

Odkazy.
Outlook CRM

Pro efektivní komunikaci i vedení projektů doporučujeme eWay-CRM.

IMac

Potřebujete nový pracovní počítač? Apple iMac bude nejlepší volbou!

Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!



Kategorie a fóra

Prohlížení tohoto vlákna:   1 Anonymní uživatelé





Postup zpracování objednávek
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 172
Nepřipojen
Dobrý den,
Prosím o radu jak by měl vypadat správný postup při vyřizování objednávek v ZenCartu.
V současné době máme obchod vedený na statických stránkách a funguje tak, že:
- zákazník zašle meilem objednávku např. 2x15kg granulí
- šéfová meil otevře a volá dodavateli co potřebuje
- dodavatel jí druhý den přiveze zboží
- no a pak, pokud je to rozvoz po městě, šéfová vyplní paragon a rozveze, pokud je to poštou, vyplní fakturu (ve wordu), zabalí vypíše nálepku na obchodní balík a buď ten den nebo následující den zašle poštou.
Tohleto je standardní postup.

Ale já moc nechápu jak se to bude dělat v ZenCartu v administraci. Jsou tam nějaké stavy objednávek:
- none - mám je defaultně všude nastavené, nevím zda je to správně
- Nevyřízené - nevím zda si defaultně nemám v konfiguraci nastavit toto
- Zpracovávané - řekla bych že tohle zadám, při objednání zboží u dodavatele, nebo také čekám na platbu účtem
- Vyřízené - chápu to tak, že zásilka je odeslaná/rozvezená
- Aktualizované - to vůbec nevím k čemu to je...

Objednávky vyřizuji ručně v super orders (stavy objednávek)? nebo přes Doklady do PDF?

Když jsem si včera upravovala doklady pro tisk v PDF, vetšinou jsem pracovala s vobou Zákazníci/Doklady do PDF a pak jsem zjistila, že u některých objednávek (ve správě objednávek) se mě automaticky zobrazil stav Zpracovávané - nejak nerozumím jak k tomu došlo. Nevím co je "Oprávnění zákazníka"...

Prosím poradil by mě někdo laický postup jak vyřizovat objednávky? Co si mám v konfiguraci u stavu objednávek defaultně nastavit - None nebo Nevyřízené?

Zasláno: 13:31 3.2.2008
_________________
Ifča
--------------------------------------------
http://www.granulky.cz/
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Postup zpracování objednávek
Pokročilý
Členem od:
10:15 2.2.2008
Bydliště Mělník
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 62
Nepřipojen
No mě to přijde že to bereš moc složitě, ja sem zencart nainstaloval před třemi dny ale chapu to tak, že objednávka přijde, až se k ní dostanu a začnu objednávat u dodavatele poptávat zboží či stím prostě pracovat zadám zpracované tak aby zákazník věděl že se něco děje, můžeš si pak nastavit co mu to napíše but v administraci a když ne tak to stopro pude v kodu.

V tu chvili kdy balik zabališ a předáš poště dal bych vyřízené a je to, nicméně to s tim update taky nevim to se dá asi použít jako nějaká nenadála situace.

Mě by spíš zajímalo číslování faktur, někde tady na foru se o tom psalo ale nakonec tam bylo jen nastavíš v administraci ale nenašel sem to.

Když mám jeden obchod a ten čísluje 1,2,3 tak bych chtěl aby další obchod číslo 10 001 , 10 002, 10 003, a treba dalsi 20 001, 20 002, 20 003.

Zasláno: 14:42 3.2.2008
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Postup zpracování objednávek
Guru
Členem od:
16:23 9.10.2006
Bydliště LB
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 1131
Nepřipojen
K tomu cislovani objednavky: Najdi si v Administrace>Nastroje>Sprava obchodu>Reset Current Order ID - zadej cislo posledni objednavky ktera byla vytvorena a novy cislo ktery chces aby mela. Nasledujici objednavka uz bude mit cislo to ktere jsi zadal +1.

Ten postup objednavek. Ja si v Administrace>Lokalizace>Stav objednavek vytvoril vicero stavu, ato: Přijato (vychozi), probiha zpracovani (cekame nez se to zabali nebo to doda dodavatel), Odeslano, Vracene zbozi, Zruseno (z mych duvodu), Zruseno - zbozi neni skladem. A s temito stavy to cely operuje. Prijde objednavka a jen menim stavy objednavek a informuju zakaznika.

Zasláno: 15:03 3.2.2008
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Postup zpracování objednávek
Pokročilý
Členem od:
10:15 2.2.2008
Bydliště Mělník
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 62
Nepřipojen
Díky za radu s číslováním.

Ohledně těch stavů používám ty co tam jsou nastavéný ale bude lepěí to asi změnit :).

Zasláno: 15:35 3.2.2008
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Postup zpracování objednávek
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 172
Nepřipojen
No je možné, že to vidím moc složitě :) Zkusím tam přidat i některé další stavy, je to dobrý nápad.

Akorát nevím co je to to oprávnění zákazníka... když změním stav mám tam vždy křížek (jako NE).

A pak nevím (možná je to na jiné téma) proč mám v editaci objednávek napsáno:
Platební detaily
Tato objednávka má vybrán špatný způsob platby.

Což moc nechápu protože platby a dopravu jsem si konfigurovala podle návodu zde ve fóru. Nevíte co s tím?

Zasláno: 16:07 3.2.2008
_________________
Ifča
--------------------------------------------
http://www.granulky.cz/
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Postup zpracování objednávek
Nováček
Členem od:
21:20 29.1.2008
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 17
Nepřipojen
Citát:

Ifča napsal/a:
Akorát nevím co je to to oprávnění zákazníka... když změním stav mám tam vždy křížek (jako NE).


Podle mne to není oprávnění zákazníka ale informace o tom, že zákazníkovi nebyla doručena zpráva o změně stavu objednávky. Tuhle možnost vybíráš hned pod volbou stavu objednávky zaškrknutím políčka. Vytvoř si zkušebně objednávku, pak změň její stav a určitě Ti dojde informace o změně stavu na e-mail a v tabulce bude místo křížku zelená fajfka

Zasláno: 18:18 3.2.2008
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos






Můžete prohlížet témata.
Nemůžete zakládat nová témata.
Nemůžete odpovídat na příspěvky.
Nemůžete editovat Vaše příspěvky.
Nemůžete mazat Vaše příspěvky.
Nemůžete přidávat nové ankety.
Můžete hlasovat v anketách.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům.
Nemůžete přispívat bez schválení.

[Rozšířené hledání]


Odkazy



Zen-Cart ke stažení

Vyšel nový Zencart 1.5.0

Originální moduly můžete stahovat na
www.zen-cart.com

Reklama
Nejaktivnější autoři
1 Melodic
Melodic
1002997
2 Kozoroh
Kozoroh
2124
3 JardaR
JardaR
1888
4 garden
garden
1419
5 Nismo
Nismo
1389
6 hbxx 1131
7 jandik01
jandik01
1070
8 PeterB
PeterB
1017
9 Dedek
Dedek
990
10 bambulko
bambulko
775