Prohlížení tohoto vlákna:
1 Anonymní uživatelé
Postup zpracování objednávek |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
172
|
Dobrý den,
Prosím o radu jak by měl vypadat správný postup při vyřizování objednávek v ZenCartu. V současné době máme obchod vedený na statických stránkách a funguje tak, že: - zákazník zašle meilem objednávku např. 2x15kg granulí - šéfová meil otevře a volá dodavateli co potřebuje - dodavatel jí druhý den přiveze zboží - no a pak, pokud je to rozvoz po městě, šéfová vyplní paragon a rozveze, pokud je to poštou, vyplní fakturu (ve wordu), zabalí vypíše nálepku na obchodní balík a buď ten den nebo následující den zašle poštou. Tohleto je standardní postup. Ale já moc nechápu jak se to bude dělat v ZenCartu v administraci. Jsou tam nějaké stavy objednávek: - none - mám je defaultně všude nastavené, nevím zda je to správně - Nevyřízené - nevím zda si defaultně nemám v konfiguraci nastavit toto - Zpracovávané - řekla bych že tohle zadám, při objednání zboží u dodavatele, nebo také čekám na platbu účtem - Vyřízené - chápu to tak, že zásilka je odeslaná/rozvezená - Aktualizované - to vůbec nevím k čemu to je... Objednávky vyřizuji ručně v super orders (stavy objednávek)? nebo přes Doklady do PDF? Když jsem si včera upravovala doklady pro tisk v PDF, vetšinou jsem pracovala s vobou Zákazníci/Doklady do PDF a pak jsem zjistila, že u některých objednávek (ve správě objednávek) se mě automaticky zobrazil stav Zpracovávané - nejak nerozumím jak k tomu došlo. Nevím co je "Oprávnění zákazníka"... Prosím poradil by mě někdo laický postup jak vyřizovat objednávky? Co si mám v konfiguraci u stavu objednávek defaultně nastavit - None nebo Nevyřízené?
Zasláno: 13:31 3.2.2008
|
|
Přenos |
Re: Postup zpracování objednávek |
||
---|---|---|
Pokročilý
Členem od:
10:15 2.2.2008 Bydliště Mělník
Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
62
|
No mě to přijde že to bereš moc složitě, ja sem zencart nainstaloval před třemi dny ale chapu to tak, že objednávka přijde, až se k ní dostanu a začnu objednávat u dodavatele poptávat zboží či stím prostě pracovat zadám zpracované tak aby zákazník věděl že se něco děje, můžeš si pak nastavit co mu to napíše but v administraci a když ne tak to stopro pude v kodu.
V tu chvili kdy balik zabališ a předáš poště dal bych vyřízené a je to, nicméně to s tim update taky nevim to se dá asi použít jako nějaká nenadála situace. Mě by spíš zajímalo číslování faktur, někde tady na foru se o tom psalo ale nakonec tam bylo jen nastavíš v administraci ale nenašel sem to. Když mám jeden obchod a ten čísluje 1,2,3 tak bych chtěl aby další obchod číslo 10 001 , 10 002, 10 003, a treba dalsi 20 001, 20 002, 20 003.
Zasláno: 14:42 3.2.2008
|
|
Přenos |
Re: Postup zpracování objednávek |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
16:23 9.10.2006 Bydliště LB
Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
1131
|
K tomu cislovani objednavky: Najdi si v Administrace>Nastroje>Sprava obchodu>Reset Current Order ID - zadej cislo posledni objednavky ktera byla vytvorena a novy cislo ktery chces aby mela. Nasledujici objednavka uz bude mit cislo to ktere jsi zadal +1.
Ten postup objednavek. Ja si v Administrace>Lokalizace>Stav objednavek vytvoril vicero stavu, ato: Přijato (vychozi), probiha zpracovani (cekame nez se to zabali nebo to doda dodavatel), Odeslano, Vracene zbozi, Zruseno (z mych duvodu), Zruseno - zbozi neni skladem. A s temito stavy to cely operuje. Prijde objednavka a jen menim stavy objednavek a informuju zakaznika.
Zasláno: 15:03 3.2.2008
|
|
Přenos |
Re: Postup zpracování objednávek |
||
---|---|---|
Pokročilý
Členem od:
10:15 2.2.2008 Bydliště Mělník
Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
62
|
Díky za radu s číslováním.
Ohledně těch stavů používám ty co tam jsou nastavéný ale bude lepěí to asi změnit :).
Zasláno: 15:35 3.2.2008
|
|
Přenos |
Re: Postup zpracování objednávek |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
172
|
No je možné, že to vidím moc složitě :) Zkusím tam přidat i některé další stavy, je to dobrý nápad.
Akorát nevím co je to to oprávnění zákazníka... když změním stav mám tam vždy křížek (jako NE). A pak nevím (možná je to na jiné téma) proč mám v editaci objednávek napsáno: Platební detaily Tato objednávka má vybrán špatný způsob platby. Což moc nechápu protože platby a dopravu jsem si konfigurovala podle návodu zde ve fóru. Nevíte co s tím?
Zasláno: 16:07 3.2.2008
|
|
Přenos |
Re: Postup zpracování objednávek |
||
---|---|---|
Nováček
Členem od:
21:20 29.1.2008 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
17
|
Citát:
Podle mne to není oprávnění zákazníka ale informace o tom, že zákazníkovi nebyla doručena zpráva o změně stavu objednávky. Tuhle možnost vybíráš hned pod volbou stavu objednávky zaškrknutím políčka. Vytvoř si zkušebně objednávku, pak změň její stav a určitě Ti dojde informace o změně stavu na e-mail a v tabulce bude místo křížku zelená fajfka
Zasláno: 18:18 3.2.2008
|
|
Přenos |
Můžete prohlížet témata.
Nemůžete zakládat nová témata.
Nemůžete odpovídat na příspěvky.
Nemůžete editovat Vaše příspěvky.
Nemůžete mazat Vaše příspěvky.
Nemůžete přidávat nové ankety.
Můžete hlasovat v anketách.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům.
Nemůžete přispívat bez schválení.