Prohlížení tohoto vlákna:
1 Anonymní uživatelé
Spojeni objednavek |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
10:51 30.1.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
185
|
Stava se vam taky ze si nekdo objedna 2 objednavky, ale napise vam ze je chce spojit, protoze v 1 neco zapomel, nedaji se nejak spojit v adminovi ???
Zasláno: 9:41 9.5.2007
|
|
_________________
E-shop se sportovní výživou |
||
Přenos |
Re: Spojeni objednavek |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
16:23 9.10.2006 Bydliště LB
Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
1131
|
Covece hned ten shop vypada lip nez v Golden provedeni s fontem na mouku . No spojit/rozdelit objednavky by melo jit pres Super Orders, jen ted nevim presne v jaky verzi - nekde se to tu probiralo.
Zasláno: 9:59 9.5.2007
|
|
Přenos |
Re: Spojeni objednavek |
||
---|---|---|
Webmaster
Členem od:
20:40 29.8.2005 Bydliště Osík City
Skupina:
Administrátoři Vývojáři Příspěvky:
1070
|
super orders - umí rozdělit (že třeba vykryješ jen část a zbytek do 2 objednávky) na slučováni jsem zatím nic nepotkal - když možná už něco je nevím - ale zase v super orders můžeš přidat věci do objednávky tak by to šlo řešit takhle ;)
Zasláno: 10:23 9.5.2007
|
|
Přenos |
Re: Spojeni objednavek |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
16:23 9.10.2006 Bydliště LB
Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
1131
|
Citát:
Jo tak jsem to myslel - s tim ze rozdelit to umi a sloucit vyresis dodatecnym pridanim zbozi. Dik za upresneni )
Zasláno: 10:36 9.5.2007
|
|
Přenos |
Re: Spojeni objednavek |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
10:51 30.1.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
185
|
parada zkusim to pres SO, jinak ty moukovy napisy jsou jeste v podkategoriich ale urcite do konce tydne zmizi
Zasláno: 18:36 9.5.2007
|
|
_________________
E-shop se sportovní výživou |
||
Přenos |
Re: Spojeni objednavek |
||
---|---|---|
Pokročilý
Členem od:
21:31 26.11.2006 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
54
|
nechce se mi otvírat nové téma...
potřeboval bych ještě zrušení objednávky od uživatele. Nevíte někdo o něčem??? To spojování objednávek by bylo taky fajn kdyby to mohl dělat uživatel v adminu je to hrozný zdržování...
Zasláno: 0:30 5.1.2008
|
|
_________________
http://www.studiogarden.cz |
||
Přenos |
Re: Spojeni objednavek |
||
---|---|---|
Členem od:
23:10 26.10.2006 Skupina:
Registrovaní uživatelé Vývojáři Příspěvky:
1002997
|
Stornování objednávky od uživatele jde udělat, ale nedoporučuji, aby to dělal přímo s přepisováním v DB, to samé platí i při tom slučování a dopisování do objednávky.
Vem si příklad, že ty už zboží odešleš a než se vrátíš z pošty, tak máš tu objednávku zrušenou, anebo přepsanou... Tohle by vždy měl dělat administrátor (majitel) shopu. Zákazník může maximálně požádat o stornování objednávky, a i to jen za určitých podmínek. Zrovna od vánoc to testuji na svém shopu a čekám, jakou to bude mít odezvu.
Zasláno: 8:34 5.1.2008
|
|
_________________
Save Water ! Drink Beer ... |
||
Přenos |
Re: Spojeni objednavek |
||
---|---|---|
Pokročilý
Členem od:
21:31 26.11.2006 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
54
|
Melodic: pokud už to bude poslaný tak je to problém toho zákazníka. Může to poslat nazpátek, ale pak přijde o poštovný...
no myslím si, že by to šlo ošetřit přes stav objednávek, ale programování není můj šálek čaje takže to přemýšlení nechám na někom jiným... a jak to myslíž "že zýkazník může požádat o stornování objednávky jen za určitých podmínek" ??? Podle mě může vždycky...???
Zasláno: 0:43 6.1.2008
|
|
_________________
http://www.studiogarden.cz |
||
Přenos |
Re: Spojeni objednavek |
||
---|---|---|
Členem od:
23:10 26.10.2006 Skupina:
Registrovaní uživatelé Vývojáři Příspěvky:
1002997
|
jasně, může vždy
Já měl na müsli povolit výběr možnosti stornování přímo zákazníkovi, pokud si vleze do svého účtu, tak v přehledu objednávky má tačítko na storno objednávky. Po kliknutí se zobrazí stránka s jeho údaji a předepsaným mailem s číslem objednávky (něco jako "Kontaktujte nás"), který už nejde editovat. Ten odešle adminovi. Ale to tlačítko se zobrazí jen za určitých podmínek, jak si správně poznamenal, v závislosti na stavu objednávky. Zažádat může vždy, ale to musí sám napsat mail. Takhle to má trochu ulehčený. a s tvým prvním bodem bych nesouhlasil. Pokud to už stornuje, a ty to pošleš, tak ho ani nenapadne to převzít a o poštovné přijdeš ty, bez náhrady...
Zasláno: 7:54 6.1.2008
|
|
_________________
Save Water ! Drink Beer ... |
||
Přenos |
Re: Spojeni objednavek |
||
---|---|---|
Pokročilý
Členem od:
21:31 26.11.2006 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
54
|
Přesně takhle bych si to představoval. Pak ještě funkci pro to slučování to by byla krása. Ještě jsem nekoukal na novou verzi, ale ta asi na to nemyslí???
No u mě je to dost specifické jelikož posílám živé rostliny. Pár chytráků vůbec nepřevzalo balík a rostliny se vrátily mrtvý. To znamená, že zaniká nárok na 14 dní vrácení peněz jelikož nevrátili nepoškozené zboží a budu to po nich vymáhat přes firmu http://www.checkout.cz/. Zkusim to tenhle rok tak jsem na to zvědavý.
Zasláno: 20:23 6.1.2008
|
|
_________________
http://www.studiogarden.cz |
||
Přenos |
Můžete prohlížet témata.
Nemůžete zakládat nová témata.
Nemůžete odpovídat na příspěvky.
Nemůžete editovat Vaše příspěvky.
Nemůžete mazat Vaše příspěvky.
Nemůžete přidávat nové ankety.
Můžete hlasovat v anketách.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům.
Nemůžete přispívat bez schválení.