Všechny příspěvky (OnlineOutl)
Hledám šikovného člověka, který by zprovoznil ZenCart |
||
---|---|---|
Nováček
Členem od:
12:48 7.2.2011 Bydliště Praha
Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
4
|
Ahoj, hledám šikovného člověka, který by pro mě zprovoznil ZenCart. Doménu i hosting mám. Mám i základní pojem o FTP a databázích, ale momentálně mám tak málo času, že se tím nemohu zaobírat. V případě zájmu zašlu přesnou specifikaci toho, co by to mělo umět. Nechci to zadarmo.
Prosím pište na sales@global-outlet.eu. Díky.
Zasláno: 11:48 21.2.2011
|
|
Přenos |
Re: Kolik si přičítáte navíc ke zboží? |
||
---|---|---|
Nováček
Členem od:
12:48 7.2.2011 Bydliště Praha
Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
4
|
Plátcem DPH se stáváš buď dobrovolně tzn. zaregistruješ se na příslušném finančním úřadu nebo se staneš povinným plátcem DPH, to když tvůj obrat za 12 po sobě jdoucích kalendářních měsíců překročí částku 1,2 mil (je možné, že došlo k nějakým úpravám).
Předpokládám, že jsi živnostník a uplatňuješ náklady paušálem. Tvou povinností je odvádět každý měsíc zálohy na sociální a zdravotní pojištění a do 31.3. následujícího roku musíš zaplatit daň z příjmu. Pokud používáš vozidlo k podnikání, musíš platit také silniční daň. Nepletu-li se, její výše se odvíjí od objemu motoru. Doporučuji ti, aby sis to opravdu nastudoval.
Zasláno: 10:06 8.2.2011
|
|
Přenos |
Re: Kolik si přičítáte navíc ke zboží? |
||
---|---|---|
Nováček
Členem od:
12:48 7.2.2011 Bydliště Praha
Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
4
|
Samozřejmě je nutné s cenami pracovat v závislosti na vývoji trhu, sezónnosti apod. Ale jak jinak to uděláš, když začínáš podnikat?
Zasláno: 9:55 8.2.2011
|
|
Přenos |
Re: Kolik si přičítáte navíc ke zboží? |
||
---|---|---|
Nováček
Členem od:
12:48 7.2.2011 Bydliště Praha
Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
4
|
Ahoj,
záleží hodně na typu zboží, které prodáváš a jakou máš konkurenci. Každopádně doporučuji udělat si plán min. na 6 měsíců dopředu. Do plánu zahrň všechny náklady za každý měsíc (každý měsíc může být jiný z důvodu sezónnosti: pořizovací cena zboží náklady na pořízení (doprava, clo, apod.) náklady na provoz e-shopu (platby za e-shop, telefon, připojení k netu, pronájem prostor, auto, kancelářské potřeby, energie apod.) náklady na reklamu mzdové náklady sociální a zdravotní pojištění daně Jakmile toto uděláš, budeš vědět, že min. takovou částku musíš utržit každý měsíc, abys byl na nule! Oproti tomu si postav plán prodeje v objemu zboží a následně v hodnotě. Uvedu příklad: Prodej: průměrný denní prodej 5 ks průměrný prodej za měsíc 150 ks Náklady: pořizovací cena 1 ks 100 náklady na pořízení 1 ks 10 pořizovací cena 150 ks 15000 náklady na pořízení 1500 náklady na provoz: telefon: 1000 připojení k netu 300 náklady na e-shop 3000 náklady na reklamu: Sklik 3000 Sociální pojištění 2000 Zdravotní pojištění 1700 Celkem 27.500 Kč Tvé náklady jsou 27.500 Kč měsíčně tzn. toto musíš utržit, abys byl na nule. Vydělím 27.500 Kč počtem ks tj. 150 a dostanu výsledek 183 Kč za kus. Konkurence prodává za 250, tak zkusím 245 a na kusu vydělám 62 Kč tzn. moje marže je 62/245 což je cca 25%. OnlineOutlet
Zasláno: 13:09 7.2.2011
|
|
Přenos |