Umístění na google, seznam, jyxo atd.

Datum 25. 11. 2009 0:00:00 | Rubrika: SEO, SEM, Page Rank, validace, vyhledávače


Citát:
Dost dobře tomu nerozumím, viděl jsem stránky, které jsou na horních pozicích a na stránce nemají skoro nic.




Ne vždy záleží na textu. V podstatě se jedná o celkové hodnocení celé stránky, které je složeno z více posuzovaných hodnot.

Níže uvádím již dříve vypracovaný seznam možných tipů pro seo:

Zásady pro optimalizaci: - mé zjištění z webu i z vlastních zkušeností:

Zásada č. jedna - mít zajímavou stránku hlavně po obsahu (více textu, třeba i na více stránkách)

další:

-odkazy na Vaše stránky vysoce hodnocený page rank
-více stránek s různými title + z každé stránky si udělat odkaz na hlavní

-do titlu klíčová slova cca do 10 slov
-klíčová slova do h1, h2 atd.
-klíčová slova do alt tagů
-jména obrázků jako klíčová slova
-klíčová slova mezi a a /a .. prostě do odkazů
-klíčová slova v textu nejlépe hned za h1
- rozložení klíčových slov v celém dokumentu
-klíčová slova v pojmenování html stránky, případně i adresáře

- umístění do http://www.dmoz.com - otevřeného adresáře, google atd. na to prý dosti dají.

klíčová slova v meta tagu ... prý moc nefunguje alespoň u googlu, protože je prý ignoruje z důvodů, že si tam každý napíše cokoliv


Co se nedělá : vyhledávače to poznají a stránku penalizují

-uměle zvyšovat frekvenci slov, lepší je hledat synonyma
-vymýšlet si klíčová slova, která nesouvisejí s obsahem stránky - je to k ničemu, protože ikdyž někdo na vaši stránku zavítá, tak z ní hned odejde, když nenajde to co hledal.
-falešné h1 a odkazy typu barva průhledná, bílá na bílém pozadí atd.
-prostě podvody



Tento článek je z ZenCart
http://www.zencart.cz

URL tohoto článku je:
http://www.zencart.cz/modules/news/article.php?storyid=58