Prohlížení tohoto vlákna:
1 Anonymní uživatelé
Editace zákazníka |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
172
|
Hledala jsem a nikde jsem nenašla, tak nevím jestli něco nedělám špatně.
Problém je v tom, že ať admin nebo zákazník si provede úpravu svého účtu, např. změna ulice, jména a jiné... v administaci v menu Zákazníci se změna promítne... ale v objednávce už né. Tak nevím zda se něco nenastavuje v konfiguraci... nevíte prosím někdo jak na to, aby se změna provedla i v objednávce?
Zasláno: 13:23 31.1.2008
|
|
Přenos |
Re: Editace zákazníka |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
8:08 10.11.2005 Bydliště Prague
Skupina:
Registrovaní uživatelé Vývojáři Příspěvky:
1389
|
To taky Zencart neumí
Zasláno: 14:30 31.1.2008
|
|
Přenos |
Re: Editace zákazníka |
||
---|---|---|
Webmaster
Členem od:
21:08 29.8.2005 Bydliště Louny
Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
1888
|
No ono by to taky asi nebylo zrovna košér, protože objednávka byla jednou vystavena a odeslána na nějakou adresu a je nesmysl tedy promítnout změnu.
Zasláno: 14:46 31.1.2008
|
|
Přenos |
Re: Editace zákazníka |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
172
|
No mě to napadlo v souvislosti s tím, že např.: zákazník si objedná, přitom se registruje jako nový zákazník, dokončí objednávku a vše je OK. Ale pak třeba zjistí, že napsal blbě třeba číslo domu, tak protože má možnost změnit si údaje, provede změnu a předpokládá že tato změna bude akceptována i u objednávky... jenže ona není...
A není ani v moci správce obchodu kontrolovat tyto změny...
Zasláno: 14:58 31.1.2008
|
|
Přenos |
Re: Editace zákazníka |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
8:08 10.11.2005 Bydliště Prague
Skupina:
Registrovaní uživatelé Vývojáři Příspěvky:
1389
|
To by se musel udělat modul, aby měl do určité doby možnost editovat objednávku. Melodic něco podobného řešil se stornem.
Zasláno: 15:14 31.1.2008
|
|
Přenos |
Re: Editace zákazníka |
||
---|---|---|
Členem od:
23:10 26.10.2006 Skupina:
Registrovaní uživatelé Vývojáři Příspěvky:
1002997
|
Citát:
to proto, že se adresa při registraci a editaci zapisuje do jiné tabulky než odkud se ta adresa tahá do výpisu objednávky v adminu. šlo by to vyřešit, aby se změna přepisovala i v tabulce orders. Něco podobného jsem řešil při editaci objednávky v Super Orders, kde se změněná koncová cena přepisovala jen někde. TADY
Zasláno: 19:01 31.1.2008
|
|
_________________
Save Water ! Drink Beer ... |
||
Přenos |
Re: Editace zákazníka |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
13:08 20.11.2006 Bydliště Štatl
Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
189
|
Ono je to takto jak to je v Zenu spravne. Jinak by se mohlo stat ze napr. zakaznik si neco objedna, zbozi vy nemate skladem a bude napr. za 3 tydny. Mezitim si zakaznik z nejakeho duvodu zmeni adresu na uplne nejakou jinou, (treba objednava neco babicce a nevsimne si, ze je mozne mit vice adres - zakaznici se chovaji fakt nevypocitatelne), aniz by ho napadlo, ze se to promitne do objednavky odeslane pred 14. dny. Vy byste pak zbozi expedovala na spatnou adresu.
Proto adresa v objednavce je dana a nemeni se. Je mozne celou obj. editovat pres ruzne rozsireni, napr Edit Orders nebo oblibene Super Orders. Pro pripady kdy zakaznik az po objednavce zjisti ze zadal adresu spatne doporucuju napsat informaci na strance kde si upravuje adresu, ze pro zmenu adresy v jiz vytvorene objednavce vas ma kontaktovat (mailem, tel. apod.) Slo by to dat i do podminky, aby se to zobrazovalo, jen kdyz ma neodeslanou objednavku atd.. to uz je vas. Podle me je to lepsi reseni, nez promitat upravu adresy i v obj.
Zasláno: 20:26 31.1.2008
|
|
Přenos |
Můžete prohlížet témata.
Nemůžete zakládat nová témata.
Nemůžete odpovídat na příspěvky.
Nemůžete editovat Vaše příspěvky.
Nemůžete mazat Vaše příspěvky.
Nemůžete přidávat nové ankety.
Můžete hlasovat v anketách.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům.
Nemůžete přispívat bez schválení.