Prohlížení tohoto vlákna:
2 Anonymní uživatelé
Měřící kód Sklik & měření v Google Analytics |
||
---|---|---|
Expert
Členem od:
8:38 6.6.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
127
|
Zdravím ves polek.
Nemáte prosím někdo zkušenosti s měřením kampaní Skliku pomocí měřícího kódu Skliku nebo vůbec měřením kampaní v Google analytics? Úspěšně měřím pomocí Analyticsu snad vše, co lze, ale bohužel kampaně z Skliku ne a ne naměřit. Nechal jsem si zkontrolovat nastavení všeho potřebného. Bylo mně řečeno, že je to OK. Bohužel va Analyticsu není naměřen jedinej Sklik - a to denně tak 20 zákazníků Sklikem přivedu. K měření v Analyticsu jsem použil doplněk z Zencart.com a upravil jej pro české prostředí. Jak říkám: kód je OK, ale Sklik neměří. Uvítám každou radu a jsem ochoten se podělit s mým know how ohledně měření v Google Analytics. Dík.
Zasláno: 7:38 5.2.2009
|
|
Přenos |
Re: Měřící kód Sklik & měření v Google Analytics |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
8:08 10.11.2005 Bydliště Prague
Skupina:
Registrovaní uživatelé Vývojáři Příspěvky:
1389
|
Mě to spolupracuje velice dobře. Stačí dát do odkazu na skliku potřebné parametry a zjistíš třeba i konkrétní klíčové slovo na které nakupují. Pak stačí jednoduše porovnat za kolik u tebe nakoupili a kolik tě stál Sklik např.
Zasláno: 14:23 5.2.2009
|
|
Přenos |
Re: Měřící kód Sklik & měření v Google Analytics |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
9:45 11.11.2006 Bydliště Ostrava
Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
617
|
jojo me taky sklik fungoval...teda nez jsem ho prestal pouzivat...mel jsem jednu objednavku z kreditu 10000Kc. Z adwords ve stejne dobe z 10000 kreditu cca. 130 000.
Zasláno: 17:39 5.2.2009
|
|
Přenos |
Re: Měřící kód Sklik & měření v Google Analytics |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
3:31 25.11.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
597
|
130.000 zisku nebo obratu? Jestli obratu, tak to znamena skoro 8% náklady na reklamu, nic moc... na zboží s marží třeba 12%, pokud prodáváš s 30% margin, tak je to ale úspěch...
Zasláno: 21:28 5.2.2009
|
|
_________________
TIP: Pro rychlé odkázání na daný option uvádějte cestu, např. takto: /admin/product_types.php?ptID=1&cID=12&action=layout_edit |
||
Přenos |
Re: Měřící kód Sklik & měření v Google Analytics |
||
---|---|---|
Expert
Členem od:
8:38 6.6.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
127
|
Citát:
JJ. Vím velice dobře jak to má fungovat, ale prostě mně to nechce v GA naměřovat vůbec nic. V kampani mám mimo jiné zadanou url http://lego.stavebnice-hracky.cz/stavebnice-merkur-c-29.html?utm_medium=cpc&utm_source=sklik která se pomocí .htaccces přepíše na http://lego.stavebnice-hracky.cz/stavebnice-merkur-c-29.html#utm_medium=cpc&utm_source=sklik aby nevznikala stránka s duplicitou. GA kód je taky OK, protože ostatní statistiky včetně ecommerce měří. Vůbec nechápu.
Zasláno: 8:14 6.2.2009
|
|
Přenos |
Re: Měřící kód Sklik & měření v Google Analytics |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
9:45 11.11.2006 Bydliště Ostrava
Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
617
|
Citát:
obratu. do 10% je to porad dobre bych rek. Kreteni kteri prodavaji s 12% marzi nebo min by meli pochcipat... Vyjimka je treba vypocetni technika, kde jsou obecne mela marze, ale treba VO posle zbozi primo zakaznikovi a clovek se o nic nemusi starat...
Zasláno: 14:24 6.2.2009
|
|
Přenos |
Re: Měřící kód Sklik & měření v Google Analytics |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
9:45 11.11.2006 Bydliště Ostrava
Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
617
|
Citát:
Imho a nic - editace, blbost :)
Zasláno: 14:33 6.2.2009
|
|
Přenos |
Re: Měřící kód Sklik & měření v Google Analytics |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
3:31 25.11.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
597
|
jak se to vubec zajisti, aby objednavka cloveka privedeneho pres reklamu, byla spolehlive detekovatelna?
to se musi ulozit uz pri registraci zakaznika do jeho uctu vzdyt on se muze jen regnout a nakoupit treba za mesic... nebo pocitate jen to, co si objedna ihned do 30 minut po privedeni z reklamniho serveru?
Zasláno: 22:03 6.2.2009
|
|
_________________
TIP: Pro rychlé odkázání na daný option uvádějte cestu, např. takto: /admin/product_types.php?ptID=1&cID=12&action=layout_edit |
||
Přenos |
Re: Měřící kód Sklik & měření v Google Analytics |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
3:31 25.11.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
597
|
Citát:
No vidis to, a platici zakaznici to same rikaji o prodejcich: Kreteni kteri prodavaji s 30% marzi nebo vic by meli pochcipat... co to ma byt ze si prodejce prirazi tretinu za nic ) Takze zaver: at si kazds prodava, za co umi, nekdo umi za hodne, nekdo umi za malo, vydelat
Zasláno: 22:05 6.2.2009
|
|
_________________
TIP: Pro rychlé odkázání na daný option uvádějte cestu, např. takto: /admin/product_types.php?ptID=1&cID=12&action=layout_edit |
||
Přenos |
Re: Měřící kód Sklik & měření v Google Analytics |
||
---|---|---|
Začátečník
Členem od:
13:22 17.10.2006 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
21
|
Pokus o obnovení.
Rád bych měřil konverze přímo v skliku. Mam vygenerovaný kod, jen nevim kde najdu stránku košíku kam ho přidat.
Zasláno: 12:57 10.11.2010
|
|
_________________
www.nehtik.cz |
||
Přenos |
Můžete prohlížet témata.
Nemůžete zakládat nová témata.
Nemůžete odpovídat na příspěvky.
Nemůžete editovat Vaše příspěvky.
Nemůžete mazat Vaše příspěvky.
Nemůžete přidávat nové ankety.
Můžete hlasovat v anketách.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům.
Nemůžete přispívat bez schválení.