Registrovat    Přihlášení
Domů Odkazy Fórum Ke stažení Web hosting Registrace do katalogů
Přihlásit
Jméno:

Heslo:

Pamatuj si mně



Zapomenuté heslo

Nová registrace
Partner a hosting webu
zserver.cz
Spolupráce
Odkazy
česká sociální síť rexVoX.com
Informace a projekty na rodinné domy naleznete v našem blogu.

Navštívit můžete také pasivní rodinné domy - dřevostavby, kde naleznete informace o pasivních stavbách.

Odkazy.
Outlook CRM

Pro efektivní komunikaci i vedení projektů doporučujeme eWay-CRM.

IMac

Potřebujete nový pracovní počítač? Apple iMac bude nejlepší volbou!

Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!



Kategorie a fóra

Prohlížení tohoto vlákna:   1 Anonymní uživatelé



(1) 2 »


Nedokončené objednávky
Guru
Členem od:
21:45 28.5.2006
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 181
Nepřipojen
Ahoj, určitě to všichni znáte - problém nedokončených objednávek. Přicházíme tím o spousty peněz, zákazníci si myslí, že je chyba u nás, přitom ani netuší, že nedokončili objednávku.
Recover cart sales je není zrovna to pravé řešení.

Napsal by někdo rozšíření, které v případě, že se zákazník přihlásí/zaregistruje, má něco v košíku a pokusí se zavřít okno vyhodí javascriptem hlášku:
Vaše objednávka NEBYLA dokončena, opravdu chcete opustit tuto stránku? Pokud nevíte jak objednávku dokončit, kontaktujte nás telefonicky a rádi Vám pomůžeme.

Myslím, že toto opatření by počet nevědomky nedokončených objednávek razantně snížilo. Za tento modul jsem ochotný dobře zaplatit.

Zasláno: 22:35 14.3.2008
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Nedokončené objednávky
Začátečník
Členem od:
18:52 13.10.2006
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 24
Nepřipojen
Přidávám se. Tento problém je u mně také velmi častý!

Zasláno: 22:49 14.3.2008
_________________
axiSW
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Nedokončené objednávky
Guru
Členem od:
3:31 25.11.2007
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 597
Nepřipojen
Dobry napad, a kolik nabizite?

To vam volaji jako lidi kdy jim to poslete (kdyz to nepotvrdili a ani v mailu nemaji zadne potvrzeni), fakt?

Zasláno: 2:47 15.3.2008
_________________
TIP: Pro rychlé odkázání na daný option uvádějte cestu, např. takto:
/admin/product_types.php?ptID=1&cID=12&action=layout_edit
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Nedokončené objednávky
Guru
Členem od:
3:31 25.11.2007
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 597
Nepřipojen
Dobry napad, a kolik nabizite?

To vam volaji jako lidi kdy jim to poslete (kdyz to nepotvrdili a ani v mailu nemaji zadne potvrzeni), fakt?

Zasláno: 2:47 15.3.2008
_________________
TIP: Pro rychlé odkázání na daný option uvádějte cestu, např. takto:
/admin/product_types.php?ptID=1&cID=12&action=layout_edit
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Nedokončené objednávky

Členem od:
23:10 26.10.2006
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Vývojáři
Příspěvky: 1002997
Nepřipojen
Je vidět pánové, že nečtete fórum. Na toto téma je tady dost obsáhlé vlákno....

stačí do pole Hledat zadat název tohoto vlákna a najdete to do vteřiny. A pak se nemaj duplovat témata......A Abych nebyl svině, tak vám tu vteřinu ušetřím....TADY


to maxmin: ty prachy ale beru...

Zasláno: 8:10 15.3.2008
_________________
Save Water !
Drink Beer ...
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Nedokončené objednávky
Guru
Členem od:
3:31 25.11.2007
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 597
Nepřipojen
tady šlo o JS... proste pri vypnuti upozornit... to je dobry napad

odesilat zakazniky, co "maji neco v kosiku", to muze byt chapano jako trochu ... vam by to nevadilo, kdyz si nekde date neco do kosiku a oni vas budou kontaktovat "kdy si to koupite"?

ale jinak to klidne prilinkuj k te diskusi, teda jestli to toto forum umi (

Zasláno: 8:31 15.3.2008
_________________
TIP: Pro rychlé odkázání na daný option uvádějte cestu, např. takto:
/admin/product_types.php?ptID=1&cID=12&action=layout_edit
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Nedokončené objednávky

Členem od:
23:10 26.10.2006
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Vývojáři
Příspěvky: 1002997
Nepřipojen
Pokud jsem si myslel, že je to už objednané, a není tomu tak, potom mi to vadit nebude a zákazníkům to taky nevadí.
Většina je taková, že vloží něco do košíku a myslí si, že už je to objednané. Proto je musíš navigovat k té pokladně. Od toho je ten mail. A zbytek jen zkouší tvoji trpělivost....

P.S. a ne odesílat, ale obesílat.... ne?

Zasláno: 8:43 15.3.2008
_________________
Save Water !
Drink Beer ...
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Nedokončené objednávky
Guru
Členem od:
3:31 25.11.2007
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 597
Nepřipojen
"Většina je taková, že vloží něco do košíku a myslí si, že už je to objednané."

jestli vazne vetsina, tak se asi zamyslet nad navigaci

Prece jen si myslim, ze JS je lepsi, nez obesilani, a napsat to jde, pro opusteni site anebo zavreni okna. Proto jsem se ptal ,kolik nabizeji protoze jestli vazne vetsina, tak to maji za chvili doma...

Zasláno: 9:21 15.3.2008
_________________
TIP: Pro rychlé odkázání na daný option uvádějte cestu, např. takto:
/admin/product_types.php?ptID=1&cID=12&action=layout_edit
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Nedokončené objednávky
Guru
Členem od:
21:45 28.5.2006
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 181
Nepřipojen
Citát:

Melodic napsal/a:
Je vidět pánové, že nečtete fórum. Na toto téma je tady dost obsáhlé vlákno....

stačí do pole Hledat zadat název tohoto vlákna a najdete to do vteřiny. A pak se nemaj duplovat témata......A Abych nebyl svině, tak vám tu vteřinu ušetřím....TADY


to maxmin: ty prachy ale beru...


Ten thread se celý týká recover cart sales a tomu jsem se chtěl vyhnout... Slušný programátor co zná zen to musí mít do hoďky hotové, odladěné i odzkoušené. Vždyť stačí na správné místo (pravděpodobně html_header.php) vložit podmínku - když je přihlášen a je něco v košíku (dvě proměnné ze session)

Potřebný javascript najdete zde:
http://interval.cz/clanky/upozorneni-pred-zavrenim-stranky-v-msie-javascriptem/

Buď to udělám sám, jednoduše, natvrdo v češtině bez administrace a dám to sem zdarma, nebo to někdo napište včetně jazyků a administrace a domluvte se třeba s http://www.webdesignshop.cz/ aby Vám to prodával za nějakou provizi. Tím vyděláte víc a bude to k dispozici všem (kdo zaplatí)

Zasláno: 9:48 15.3.2008
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Nedokončené objednávky
Guru
Členem od:
13:08 20.11.2006
Bydliště Štatl
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 189
Nepřipojen
V dobe kdy vetsina zakazniku nakupuje bez registrace je metoda pres recover cart sales uz hodne za zenitem. Ani by nebylo kam email poslat.

Dost dobre nechapu proc ti zakaznik tu obj. nedokonci. Mas to nejak zmonitorovany, kde presne nastane chyba v procesu objednavky? To jako zakaznik, kterej se napred registruje a pak nakupuje (u nereg. to asi nemuze nastat, protoze zadavaji udaje az pri procesu objednani?) si da zbozi do kosiku a pak jde pryc? Ja to mam tak, ze kdyz ma zakos nejaky zbozi v kosiku, tak se v headeru pod informaci o kosiku zobrazi vyrazne 'OBJEDNAT', problemy s nedokoncenim objednavek nemam.

Zasláno: 10:36 15.3.2008
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos



(1) 2 »



Můžete prohlížet témata.
Nemůžete zakládat nová témata.
Nemůžete odpovídat na příspěvky.
Nemůžete editovat Vaše příspěvky.
Nemůžete mazat Vaše příspěvky.
Nemůžete přidávat nové ankety.
Můžete hlasovat v anketách.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům.
Nemůžete přispívat bez schválení.

[Rozšířené hledání]


Odkazy



Zen-Cart ke stažení

Vyšel nový Zencart 1.5.0

Originální moduly můžete stahovat na
www.zen-cart.com

Reklama
Nejaktivnější autoři
1 Melodic
Melodic
1002997
2 Kozoroh
Kozoroh
2124
3 JardaR
JardaR
1888
4 garden
garden
1419
5 Nismo
Nismo
1389
6 hbxx 1131
7 jandik01
jandik01
1070
8 PeterB
PeterB
1017
9 Dedek
Dedek
990
10 bambulko
bambulko
775