Registrovat    Přihlášení
Domů Odkazy Fórum Ke stažení Web hosting Registrace do katalogů
Přihlásit
Jméno:

Heslo:

Pamatuj si mně



Zapomenuté heslo

Nová registrace
Partner a hosting webu
zserver.cz
Spolupráce
Odkazy
česká sociální síť rexVoX.com
Informace a projekty na rodinné domy naleznete v našem blogu.

Navštívit můžete také pasivní rodinné domy - dřevostavby, kde naleznete informace o pasivních stavbách.

Odkazy.
Outlook CRM

Pro efektivní komunikaci i vedení projektů doporučujeme eWay-CRM.

IMac

Potřebujete nový pracovní počítač? Apple iMac bude nejlepší volbou!

Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!



Kategorie a fóra
   Všechny příspěvky (dobrota)


« 1 2 (3) 4 5 »


Re: Úspěšnost slevových kupónů
Pokročilý
Členem od:
1:47 30.5.2006
Bydliště Ostrava
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 45
Nepřipojen
Slevové kupóny jsou velmi úspěšné. Nejlepší na nich je, že
někteří lidé si řeknou: "Je to ohromné, že můj obchod dává
slevy, ale já nemám zapotřebí se zdržovat vkládáním kupónu."

Slevy dávám asi o polovinu vyšší, než bych utáhl, a to právě
z důvodu, že část lidí prošvihne termín, do kterého sleva platí,
anebo si nakonec koupí jiné zboží (sleva platí jen na něco).

Kdy dávat slevové kupóny?. Slevy dávám v období před výplatami
nebo je zasílám lidem, kteří nikdy nic nekoupili, nebo je nechávám
na takzvaných doorways jako volavku.

Zákazník natěšený na slevu učiní objednávku a pak je sklamán,
že sleva platí až od dvojnásobné hodnoty nákupu, ale uklidní jej
nápis na poslení stránce: "Děkuji, že jste nakoupili v nejlevnějším
obchodě."
Nakonec jsou ještě další možnosti, ale to už se sem nevejde.

Zasláno: 21:27 10.8.2008
_________________
Zdraví Dalibor Dobrota

Zavolejte kdykoli tel: 608 701 619 nebo prosím uveďte vaše číslo v emailu.
Zajímavé zážitky na poppers fóru . Otestujte čerstvý, silný poppers z poppers shopu!
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Hodnocení zboží
Pokročilý
Členem od:
1:47 30.5.2006
Bydliště Ostrava
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 45
Nepřipojen
No vidíš - Melodic guru - 1767 zpráv.
Kdejaký výmysl se hodí, abys byl na 1. místě jakožto
nejagilnější = nejchytřejší přispěvatel. Tys mě ale pobavil!!!

Zasláno: 0:50 21.7.2008
_________________
Zdraví Dalibor Dobrota

Zavolejte kdykoli tel: 608 701 619 nebo prosím uveďte vaše číslo v emailu.
Zajímavé zážitky na poppers fóru . Otestujte čerstvý, silný poppers z poppers shopu!
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Hodnocení zboží - změnit uspořádání
Pokročilý
Členem od:
1:47 30.5.2006
Bydliště Ostrava
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 45
Nepřipojen
9 řemesel - desáté bída.

a nemám rád ICQ ! ale líbí se mi IN . . . . tady si odporuješ
přesto ICQ ani IN nemají nic společného, natož opačného.
Když ti chybí logika, sám nepoznáš, kdo si odporuje.

Zasláno: 22:40 20.7.2008
_________________
Zdraví Dalibor Dobrota

Zavolejte kdykoli tel: 608 701 619 nebo prosím uveďte vaše číslo v emailu.
Zajímavé zážitky na poppers fóru . Otestujte čerstvý, silný poppers z poppers shopu!
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Hodnocení zboží
Pokročilý
Členem od:
1:47 30.5.2006
Bydliště Ostrava
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 45
Nepřipojen
To víš, člověk se úspěšným nerodí. Ani teď na tom nejsem bůhví jak dobře. Nemám takové zaměstnání, ze kterého bych mohl obchod živit, jako třeba Melodic.

Naopak mě obchod dostal do problémů. Potom co zaplatím 20.000 Kč měsíčně na zálohy na daň, soc. + zdrav., k tomu spoření na barák a na rozvoj firmy, tak mi málem zůstane životní minimum. A tak si nemůžu dělat jen to, co mi přináší libé pocity. Musím se tvrdě snažit zalíbit zákazníkům.

Posledně jsem třeba napsal i těm, co nechtějí newsletter, že hodlám zaplatit všem, co jsem něco slíbil nebo něco dlužím a nestačil to vyrovnat (z důvodu 2x přeinstalace Visty se ztratilo pár emailů). Ohromná odezva - probudili se i mrtví brouci a přišly spousty nových objednávek.

Zasláno: 22:05 20.7.2008

Editováno dobrota ze dne 20. 7. 2008 22:43:06
Editováno dobrota ze dne 20. 7. 2008 22:45:11
Editováno dobrota ze dne 20. 7. 2008 22:45:41
_________________
Zdraví Dalibor Dobrota

Zavolejte kdykoli tel: 608 701 619 nebo prosím uveďte vaše číslo v emailu.
Zajímavé zážitky na poppers fóru . Otestujte čerstvý, silný poppers z poppers shopu!
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Hodnocení zboží
Pokročilý
Členem od:
1:47 30.5.2006
Bydliště Ostrava
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 45
Nepřipojen
Citát:
mě nikdy nikdo děkovný dopis neposlal

Mně také ne. Ale mám ve zvyku odkoukávat řešení od lidí, kteří jsou úspěšnější než já.

Chcete vědět jak na to, aby se člověk vrátil a napsal hodnocení v podstatě
za dobré slovo?. Klidně to všem zdarma vysvětlím. Možná to ví víc lidí.

Zasláno: 20:24 20.7.2008
_________________
Zdraví Dalibor Dobrota

Zavolejte kdykoli tel: 608 701 619 nebo prosím uveďte vaše číslo v emailu.
Zajímavé zážitky na poppers fóru . Otestujte čerstvý, silný poppers z poppers shopu!
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Hodnocení zboží
Pokročilý
Členem od:
1:47 30.5.2006
Bydliště Ostrava
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 45
Nepřipojen
1) Samozřejmě, že prvních 10-20 hodnocení jsem psal sám. Nyní už
zákazníci vkládají sami. Proč to dělají?. To běžně dělají v obchodech,
kde se hodně prodává, např. u mých známých.
2) Špatná hodnocení nechávám, aby zákazníci neměli strach, že jim
to smažu, když napíšou nějakou hloupost. Mimochodem výrobky
se špatným hodnocením se dále prodávají, ne-li více.

3) U mého konkurenta je 3 až 5 hodnocení na jeden výrobek.
Hodnocení má přímo na kartě zboží jedno pod druhým. Vypadá to,
jakoby pisatelé reagovali na předchozí hodnocení, jakoby se tím,
co bylo napsáno, nechali vyprovokovat, aby přidali vlastní názor.

4) Stejně tak by mne zajímalo, jak víte, že "hodnocení přispívají k prodeji. "?
Ta hodnocení jsem četl, dělala dobrý dojem, byla spontánní a podněcovala
k napodobení (tj. koupit taky).
4-b) Občas přijdou zákazníci a vykládají, že četli hodnocení a nekriticky
jim věří, víc než mně. (Třebaže jsem to psal já pod jiným jménem.)

5) Informace o prodeji jednotlivých výrobků je také možné zmanipulovat.
Raději ponechávám vše pravdivé. V mém odvětví je 20 konkurentů
a všichni mají téměř stejné ceny. Já mám však ceny dvojnásobné.
A tak musím sloužit zákazníkům, jak se dá. Chodí mi 10 děkovných
dopisů měsíčně. Jak to vypadá? chvalitebný щ$спъвек

6) Je to dobrý nápad (udělat úpravu), aby se špatná hodnocení ** neukazovala
hned na ráně v postranním boxu, ale jen v seznamu všech hodnocení.

Zasláno: 13:59 20.7.2008

Editováno dobrota ze dne 20. 7. 2008 14:35:28
_________________
Zdraví Dalibor Dobrota

Zavolejte kdykoli tel: 608 701 619 nebo prosím uveďte vaše číslo v emailu.
Zajímavé zážitky na poppers fóru . Otestujte čerstvý, silný poppers z poppers shopu!
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Hodnocení zboží - změnit uspořádání
Pokročilý
Členem od:
1:47 30.5.2006
Bydliště Ostrava
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 45
Nepřipojen
Viděl jsem v jiném obchodě, jak hodnocení přispívají k prodeji.
Nezřídka mají 3 až 8 hodnocení na 1 výrobek.

Ví někdo, zda se to dá stáhnout, nebo uměl by naprogramovat (za úplatu) úpravu?

Úpravu, aby hodnocení byla přímo na kartě zboží, nebo na stránce hodnocení, avšak všechna pod sebou nekrácená.

Hodnocení jak jsou v zencartu, přímo odrazují od napsání.
Pohyb v stránkách hodnocení je zmatečný.
Dokud je hodnocení málo, tak se vlastně ukazuje stále totéž.

Chtělo by to:
1) Ukazovat jen Křestní jméno pisatele
2) Umožnit i nepřihlášeným vkládat hodnocení a vložit jméno.
3) U všeho zboží (i toho které ještě nemá hodnocení) ukazovat pod ním hodnocení alespoň (3 až 6) těch výrobků, které zákazníci kupovali zároveň.

Zasláno: 11:51 20.7.2008
_________________
Zdraví Dalibor Dobrota

Zavolejte kdykoli tel: 608 701 619 nebo prosím uveďte vaše číslo v emailu.
Zajímavé zážitky na poppers fóru . Otestujte čerstvý, silný poppers z poppers shopu!
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Chyba při registraci zákazníka v zencartu.
Pokročilý
Členem od:
1:47 30.5.2006
Bydliště Ostrava
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 45
Nepřipojen
Přd pár dny jsem zjistil, že nově zaregistrovaným zákazníkům v zencartu 136
nepřijde uvítací email a zobrazí se jim bílá stránka s nápisem:
1062 Duplicate entry '' for key 2

Začalo to po nainstalování fóra phpbb 3.0.1. tak, že má společnou databázi s obchodem.
Pomohlo by napojit forum na vlastní databázi?

Lidi nenakupují. Najde se někdo, kdo zná řešení?

Zasláno: 15:49 4.6.2008
_________________
Zdraví Dalibor Dobrota

Zavolejte kdykoli tel: 608 701 619 nebo prosím uveďte vaše číslo v emailu.
Zajímavé zážitky na poppers fóru . Otestujte čerstvý, silný poppers z poppers shopu!
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


problém při registraci zákazníků v zencartu Re: Vytvoreni uctu, phpbb3 problem.
Pokročilý
Členem od:
1:47 30.5.2006
Bydliště Ostrava
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 45
Nepřipojen
Přd pár dny jsem zjistil, že nově zaregistrovaným zákazníkům v zencartu
nepřijde uvítací email a zobrazí se jim bílá stránka s nápisem:
1062 Duplicate entry '' for key 2

Začalo to po nainstalování fóra phpbb 3.0.1. tak, že má společnou databázi s obchodem.

Lidi nenakupují. Dá se s tím něco dělat?

Zasláno: 15:06 4.6.2008
_________________
Zdraví Dalibor Dobrota

Zavolejte kdykoli tel: 608 701 619 nebo prosím uveďte vaše číslo v emailu.
Zajímavé zážitky na poppers fóru . Otestujte čerstvý, silný poppers z poppers shopu!
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Dva obchody vedle sebe
Pokročilý
Členem od:
1:47 30.5.2006
Bydliště Ostrava
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 45
Nepřipojen
Co jsem nainstaloval druhý obchod zencard 138, vyvstal problém.
V obou jsou stejná čísla objednávek - zmatky v objednávkách.
Jak se dá snížit číslo objednávek v novém obchodě?

Další otázky: Jde mít dva obchody napojené na 1 databázi?.
Např. na doméně www.pradlo.cz mít červený obchod a na doméně www.parfemy.cz
mít oranžový obchod v jiném stylu, který by neměl v menu prádlo?

Musí být 2x nainstalovaný obchod, nebo by se to dalo v rámci jednoho obchodu?
Musely by být společné kontakty a o nás?

Zasláno: 4:04 12.12.2007
_________________
Zdraví Dalibor Dobrota

Zavolejte kdykoli tel: 608 701 619 nebo prosím uveďte vaše číslo v emailu.
Zajímavé zážitky na poppers fóru . Otestujte čerstvý, silný poppers z poppers shopu!
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos



 Nahoru
« 1 2 (3) 4 5 »




Odkazy



Zen-Cart ke stažení

Vyšel nový Zencart 1.5.0

Originální moduly můžete stahovat na
www.zen-cart.com

Reklama
Nejaktivnější autoři
1 Melodic
Melodic
1002997
2 Kozoroh
Kozoroh
2124
3 JardaR
JardaR
1888
4 garden
garden
1419
5 Nismo
Nismo
1389
6 hbxx 1131
7 jandik01
jandik01
1070
8 PeterB
PeterB
1017
9 Dedek
Dedek
990
10 bambulko
bambulko
775