Registrovat    Přihlášení
Domů Odkazy Fórum Ke stažení Web hosting Registrace do katalogů
Přihlásit
Jméno:

Heslo:

Pamatuj si mně



Zapomenuté heslo

Nová registrace
Partner a hosting webu
zserver.cz
Spolupráce
Odkazy
česká sociální síť rexVoX.com
Informace a projekty na rodinné domy naleznete v našem blogu.

Navštívit můžete také pasivní rodinné domy - dřevostavby, kde naleznete informace o pasivních stavbách.

Odkazy.
Čištění DPF

Renovujeme a čištíme filtr pevných částic, uspěšnost 98%.

Levné webové stánky

Vytvořte si vlastní webové stránky ještě dnes.

Autopůjčovna Brno

Nechte si přistavit půjčené auto přímo do Brna.

Tvorba webových stránek

Moderní webové stránky na míru vašemu podniku.

CNC obrábění dřeva

Obrabíme dřevěné výrobky na míru. CNC obrábění sériově i na zakázku.

Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!



Kategorie a fóra

Prohlížení tohoto vlákna:   1 Anonymní uživatelé



« 1 (2) 3 »


Re: Ověřeno zákazníky - zpětná odezva Heureka.cz
Webmaster
Členem od:
22:00 29.8.2005
Bydliště Brno
Skupina:
Administrátoři
Vývojáři
Příspěvky: 2124
Nepřipojen
Přesně tak. (ve skriptu si ale můžeš dopsat podmínku, třeba i na stav vyzvednutí na skladě apod., případně si dopsat, kdy chceš aby se to celé uskutečnilo a kdy ne, dokonce to vůbec nemusí být zákazník přivedený z Heureky)

Zasláno: 20:07 13.12.2009
_________________
Prodej zencart.cz
Virtuální sídlo firmy v Brně
Pronájem salónku v Brně, oslavy, pronájmy prostor v Brně
-----
"Nikdo není dokonalý" .... radím Vám zálohujte
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Ověřeno zákazníky - zpětná odezva Heureka.cz
Webmaster
Členem od:
22:00 29.8.2005
Bydliště Brno
Skupina:
Administrátoři
Vývojáři
Příspěvky: 2124
Nepřipojen
Pozn.: čistě teoreticky to lze provést i ručně zavoláním adresy: (aspoň myslím, nezkoušel jsem to)

http://www.heureka.cz/direct/dotaznik/objednavka.php?id=cislo_ochodu
&email=jmeno@email.cz&produkt[]=nokia%206210&produkt[]=nokia%206310i

id = unikátní klíč vašeho obchodu,
email = email zákazníka,
produkt[] = název objednaného produktu

(pokud zákazník objednal více produktů, je možné parametr "produkt[]" zadat vícenásobně)



Všechny uvedené parametry mimo "produkt[]" jsou povinné. Jestliže jsou všechny zadané parametry v pořádku, skript výpíše "ok", v opačném případě vypíše chybovou hlášku.


Každopádně je potřeba mít účet u Heureky pro přidělení id obchodu a možnost také reagovat na hodnocení zákazníků.

Zasláno: 20:12 13.12.2009
_________________
Prodej zencart.cz
Virtuální sídlo firmy v Brně
Pronájem salónku v Brně, oslavy, pronájmy prostor v Brně
-----
"Nikdo není dokonalý" .... radím Vám zálohujte
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Ověřeno zákazníky - zpětná odezva Heureka.cz
Pokročilý
Členem od:
1:47 30.5.2006
Bydliště Ostrava
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 45
Nepřipojen
Seru na Heuréku. Heuréka nemusí vědět, jesli mám za týden 100 nebo 200 objednávek.

Mně by se hodilo, kdyby za 14 dní po nákupu přišel email zákazníkovi, poptal se ho na jeho spokojenost, a požádal ho o vyplnění reviews na zboží - a to v tom jazyce, ve kterém učinil objednávku.

Nefungujou smajlíky. ;(

Zasláno: 8:26 15.1.2010
_________________
Zdraví Dalibor Dobrota

Zavolejte kdykoli tel: 608 701 619 nebo prosím uveďte vaše číslo v emailu.
Zajímavé zážitky na poppers fóru . Otestujte čerstvý, silný poppers z poppers shopu!
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Ověřeno zákazníky - zpětná odezva Heureka.cz
Nováček
Členem od:
18:15 16.4.2006
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 10
Nepřipojen
Nemá někdo implementaci Ověřeno zákazníky od Heureky do ZenCartu již vyřešené?

Nabídněte, koupím hotové funkční řešení, děkuji.

Zasláno: 13:40 19.1.2010
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Ověřeno zákazníky - zpětná odezva Heureka.cz
Webmaster
Členem od:
22:00 29.8.2005
Bydliště Brno
Skupina:
Administrátoři
Vývojáři
Příspěvky: 2124
Nepřipojen
Zkuste "japonce".

Zasláno: 14:09 19.1.2010
_________________
Prodej zencart.cz
Virtuální sídlo firmy v Brně
Pronájem salónku v Brně, oslavy, pronájmy prostor v Brně
-----
"Nikdo není dokonalý" .... radím Vám zálohujte
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Ověřeno zákazníky - zpětná odezva Heureka.cz
Guru
Členem od:
8:08 10.11.2005
Bydliště Prague
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Vývojáři
Příspěvky: 1389
Nepřipojen
Stačí upravit jeden soubor
includes/modules/pages/checkout_success.php
a to takto:
+
upravit XXXXXXXXXXXXXX na váš bezpčnostní kod


<?php
/**
 * checkout_success header_php.php
 *
 * @package page
 * @copyright Copyright 2003-2007 Zen Cart Development Team
 * @copyright Portions Copyright 2003 osCommerce
 * @license http://www.zen-cart.com/license/2_0.txt GNU Public License V2.0
 * @version $Id: header_php.php 6373 2007-05-25 20:22:34Z drbyte $
 */

// This should be first line of the script:
$zco_notifier->notify('NOTIFY_HEADER_START_CHECKOUT_SUCCESS');

// if the customer is not logged on, redirect them to the shopping cart page
if (!$_SESSION['customer_id']) {
  zen_redirect(zen_href_link(FILENAME_TIME_OUT));
}

$notify_string='';
if (isset($_GET['action']) && ($_GET['action'] == 'update')) {
  $notify_string = 'action=notify&';
  $notify = $_POST['notify'];

  if (is_array($notify)) {
    for ($i=0, $n=sizeof($notify); $i<$n; $i++) {
      $notify_string .= 'notify[]=' . $notify[$i] . '&';
    }
    if (strlen($notify_string) > 0) $notify_string = substr($notify_string, 0, -1);
  }
  if ($notify_string == 'action=notify&') {
      zen_redirect(zen_href_link(FILENAME_CHECKOUT_SUCCESS, '', 'SSL'));
  } else {
    zen_redirect(zen_href_link(FILENAME_DEFAULT, $notify_string));
  }
}

require(DIR_WS_MODULES . zen_get_module_directory('require_languages.php'));
$breadcrumb->add(NAVBAR_TITLE_1);
$breadcrumb->add(NAVBAR_TITLE_2);

// find out the last order number generated for this customer account
$orders_query = "SELECT * FROM " . TABLE_ORDERS . "
                 WHERE customers_id = :customersID
                 ORDER BY date_purchased DESC LIMIT 1";
$orders_query = $db->bindVars($orders_query, ':customersID', $_SESSION['customer_id'], 'integer');
$orders = $db->Execute($orders_query);
$orders_id = $orders->fields['orders_id'];

// use order-id generated by the actual order process
// this uses the SESSION orders_id, or if doesn't exist, grabs most recent order # for this cust (needed for paypal et al).
// Needs reworking in v1.4 for checkout-rewrite
$zv_orders_id = (isset($_SESSION['order_number_created']) && $_SESSION['order_number_created'] >= 1) ? $_SESSION['order_number_created'] : $orders_id;
$orders_id = $zv_orders_id;
$order_summary = $_SESSION['order_summary'];
unset($_SESSION['order_summary']);
unset($_SESSION['order_number_created']);

// prepare list of product-notifications for this customer
$global_query = "SELECT global_product_notifications
                 FROM " . TABLE_CUSTOMERS_INFO . "
                 WHERE customers_info_id = :customersID";

$global_query = $db->bindVars($global_query, ':customersID', $_SESSION['customer_id'], 'integer');
$global = $db->Execute($global_query);
$flag_global_notifications = $global->fields['global_product_notifications'];

if ($flag_global_notifications != '1') {

  $products_array = array();
  $counter = 0;

  $products_query = "SELECT products_id, products_name
                     FROM " . TABLE_ORDERS_PRODUCTS . "
                     WHERE orders_id = :ordersID
                     ORDER BY products_name";

  $products_query = $db->bindVars($products_query, ':ordersID', $orders_id, 'integer');
  $products = $db->Execute($products_query);

  while (!$products->EOF) {
    $notificationsArray[] = array('counter'=>$counter,
                                  'products_id'=>$products->fields['products_id'],
                                  'products_name'=>$products->fields['products_name']);
    $counter++;
    $products->MoveNext();
  }
}

  $flag_show_products_notification = (CUSTOMERS_PRODUCTS_NOTIFICATION_STATUS == '1' and sizeof($notificationsArray)>0 and $flag_global_notifications != '1') ? true : false ;

  $products_displayed = array();


  $gv_query = "SELECT amount
               FROM " . TABLE_COUPON_GV_CUSTOMER . "
               WHERE customer_id = :customersID ";

  $gv_query = $db->bindVars($gv_query, ':customersID', $_SESSION['customer_id'], 'integer');
  $gv_result = $db->Execute($gv_query);

  if ($gv_result->fields['amount'] > 0 ) {
    $customer_has_gv_balance = true;
    $customer_gv_balance = $currencies->format($gv_result->fields['amount']);
  }


// include template specific file name defines
$define_page = zen_get_file_directory(DIR_WS_LANGUAGES . $_SESSION['language'] . '/html_includes/', FILENAME_DEFINE_CHECKOUT_SUCCESS, 'false');

// heureka start 1 /////////////////////////////////////////////////////////////
        $products_query = "SELECT products_name
                     FROM " . TABLE_ORDERS_PRODUCTS . "
                     WHERE orders_id = :ordersID
                     ORDER BY products_name";

        $products_query = $db->bindVars($products_query, ':ordersID', $orders_id, 'integer');
        $products = $db->Execute($products_query);
        $link = 'http://www.heureka.cz/direct/dotaznik/objednavka.php?id=XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX&email='.$orders->fields['customers_email_address'];
        while (!$products->EOF) {
          $link .= '&produkt[]='.urlencode($products->fields['products_name']);
          $products->MoveNext();
        }
 
 $ch = curl_init();
           curl_setopt($ch,CURLOPT_URL, $link);
           curl_setopt($ch,CURLOPT_FOLLOWLOCATION,0);
           curl_setopt($ch,CURLOPT_HEADER , 0);
           curl_setopt($ch,CURLOPT_RETURNTRANSFER,1);
           $str = curl_exec ($ch);
 curl_close ($ch);
// heureka konec 1 /////////////////////////////////////////////////////////////

// This should be last line of the script:
$zco_notifier->notify('NOTIFY_HEADER_END_CHECKOUT_SUCCESS');
?>

Zasláno: 10:20 20.1.2010
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Ověřeno zákazníky - zpětná odezva Heureka.cz
Webmaster
Členem od:
22:00 29.8.2005
Bydliště Brno
Skupina:
Administrátoři
Vývojáři
Příspěvky: 2124
Nepřipojen
Dík, ještě poznámka:
Heureka posílá po registraci smlouvu, ve které se podepisuje např. i to, že se jim posílají jen mailové adresy (zákazníky), které nemají zakázáno dostávat informační maily.

Což znamená, že když bych to dovedl do absurdity, tak že by tam měla ještě být kontrola zákazníka, že nemá odhlášené aktuality.

Do budoucna bude také možná nutno provést selektování zákazníků odkud přišli, protože pokud by si stejnou službu zavedl např. i seznam, tak by zákazníkům to chodilo několikrát.

Uvedený kód je samozřejmě použitelný i v jiném souboru, kde to nejde automaticky, ale např. po změně stavu na odesláno. (ovšem Heureka selektování zákazníků opět smluvně zakazuje.)

Zasláno: 10:39 20.1.2010
_________________
Prodej zencart.cz
Virtuální sídlo firmy v Brně
Pronájem salónku v Brně, oslavy, pronájmy prostor v Brně
-----
"Nikdo není dokonalý" .... radím Vám zálohujte
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Ověřeno zákazníky - zpětná odezva Heureka.cz
Guru
Členem od:
13:08 20.11.2006
Bydliště Štatl
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 189
Nepřipojen
Dotazník je chytrá metoda Heureky pro nabírání nových uživatelů. V podstatě za ni spamujete svoje zákazníky a ženete je na Heureku.

Stojí za zamyšlení: Máte dlouhodobýho zákazníka, který u vás udělal už 30 objednávek, teď mu najednou pošlete dotazník z Heureky (pokud ho posíláte automaticky všem), on vyplní dotazník a pak se přes odkaz v emailu podívá co to vlastně ta Heureka je. Zkusí si na ní ze zvědavosti najít produkt co kupuje u vás a toto je okamžik, kdy jste možná o stálýho zákazníka přišli, protože přešel ke konkurenci co se podbízí cenou.

Nic proti Heurece, super služba, ktera válcuje Zbozi.cz, ale dotazník zasílám opravdu jen těm co přišli z Heureky (podle refereru).

Zasláno: 23:19 22.2.2010
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Ověřeno zákazníky - zpětná odezva Heureka.cz
Webmaster
Členem od:
20:40 29.8.2005
Bydliště Osík City
Skupina:
Administrátoři
Vývojáři
Příspěvky: 1069
Nepřipojen
2 boon: asi mám tedy špatný sortiment, nebo hloupé zákazníky neb heureka mi dává míň přístupů než třeba toto forum
idea dotazu je možná dobrá, ale celkem by mne zajímalo zda s databázi emailů které se dají roztřídit podle zájmu zákazniků nepracují dále? - sorry za trochu konspirační teorie ;)

Zasláno: 7:49 23.2.2010
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Ověřeno zákazníky - zpětná odezva Heureka.cz
Guru
Členem od:
8:08 10.11.2005
Bydliště Prague
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Vývojáři
Příspěvky: 1389
Nepřipojen
Heureka má asi nejrozsáhlejší databázi emailů na aktivně nakupující uživatele internetu.

Zasláno: 8:58 23.2.2010
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos



« 1 (2) 3 »



Můžete prohlížet témata.
Nemůžete zakládat nová témata.
Nemůžete odpovídat na příspěvky.
Nemůžete editovat Vaše příspěvky.
Nemůžete mazat Vaše příspěvky.
Nemůžete přidávat nové ankety.
Můžete hlasovat v anketách.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům.
Nemůžete přispívat bez schválení.

[Rozšířené hledání]


Odkazy



Zen-Cart ke stažení

Vyšel nový Zencart 1.5.0

Originální moduly můžete stahovat na
www.zen-cart.com

Reklama
Nejaktivnější autoři
1 Melodic
Melodic
1002995
2 Kozoroh
Kozoroh
2124
3 JardaR
JardaR
1888
4 garden
garden
1419
5 Nismo
Nismo
1389
6 hbxx 1131
7 jandik01
jandik01
1069
8 PeterB
PeterB
1017
9 Dedek
Dedek
990
10 bambulko
bambulko
775