Re: Nedokončené objednávky - máte také? |
||
---|---|---|
Expert
Členem od:
20:39 14.1.2006 Bydliště Praha
Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
100
|
Mám také dost neodokončených objednávek, pokusil jsem se vytvořit návod pro zákazníky. Je to srozumitelné? Děkuji za reakce.Proces přidání zboží do košíku - Zboží do košíku můžete vkládat, vždy si vyberte z nabízených velikosti a barvy, pote zvolíte množství zboží a kliknete na tlačítko - Vložit do košíku. Nyní je Vámi vybrané zboží uloženo ve Vašem Zákaznickém košíku. Proces objednání - dokončení objednávky - Zboží uložené ve Vašem Zákaznickém košíku musíte potvrdit a vybrat způsob dopravy a platby. Učiníte tak, že kliknete na tlačítko Dokončení objednávky. Dále postupujete k vybrání způsobu dodání a pokračujete dál kliknutím na tlačítko Pokračovat. Stejným způsobem vyberete i způsob platby a kliknete na tlačítko Pokračovat. V posledním kroku máte shrnuty všechny předem zvolené možnosti a zboží které objednáváte včetně adresy doručení (můžete je zde editovat) po překontrolování klikněte na tlačítko Potvrdit objednávku. Nyní také obdržíte na zvolenou emailovou adresu Vámi vytvořenou objednávku.
Zasláno: 11:15 26.4.2006
|
|
Přenos |
Re: Nedokončené objednávky - máte také? |
||
---|---|---|
Webmaster
Členem od:
21:08 29.8.2005 Bydliště Louny
Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
1888
|
Perfektní, určitě to s malými úpravami použiji. Mám taky v plánu použít nějaký soubor návodů, jak se v obchodě orientovat. Používám 1.3.0 a EZ-Pages jsou ideální využít pro návody.
Zasláno: 12:30 26.4.2006
|
|
Přenos |
Re: Nedokončené objednávky - máte také? |
||
---|---|---|
Expert
Členem od:
20:39 14.1.2006 Bydliště Praha
Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
100
|
Napadlo mě také využít EZ-pages, FOOTER, tedy na konci stránky, pro využití reklamních textových odkazů, kdyby měl někdo zájem. Můžeme takto vyměnit reklamní textové odkazy. Dobrý nápad, ne?
Zasláno: 14:43 26.4.2006
|
|
Přenos |
Re: Nedokončené objednávky - máte také? |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
19:29 27.9.2005 Bydliště Brno
Skupina:
Registrovaní uživatelé Vývojáři Příspěvky:
197
|
jen tak me napada, pokud pouzivate Recover carts - nemate nekdo prelozeny ten email?
Inquiry from .: **JMENO OBCHODU** :. Dear **jmeno zakaznika**, Thank you for stopping by .: **JMENO OBCHODU** :. and considering us for your purchase. We noticed that during a visit to our store you placed the following item(s) in your shopping cart, but did not complete the transaction. Shopping Cart Contents: 1 x **nejaky produkt** We are always interested in knowing what happened and if there was a reason that you decided not to purchase at this time. If you could be so kind as to let us know if you had any issues or concerns, we would appreciate it. We are asking for feedback from you and others as to how we can help make your experience at .: **JMENO OBCHODU** :. better. PLEASE NOTE: If you believe you completed your purchase and are wondering why it was not delivered, this email is an indication that your order was NOT completed, and that you have NOT been charged! Please return to the store in order to complete your order. Our apologies if you already completed your purchase, we try not to send these messages in those cases, but sometimes it is hard for us to tell depending on individual circumstances. Again, thank you for your time and consideration in helping us improve .: **JMENO OBCHODU** :.. Sincerely, .: **JMENO OBCHODU** :. http://www.url_eshopu.cz moc se na to se svou EN necitim
Zasláno: 18:55 26.4.2006
|
|
Přenos |
Re: Nedokončené objednávky - máte také? |
||
---|---|---|
Webmaster
Členem od:
21:08 29.8.2005 Bydliště Louny
Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
1888
|
Hmm, můžu to zkusit, jen je podmínka, že tento modul chodí pod 1.3.0. Máte to někdo vyzkoušené?
Zasláno: 19:25 26.4.2006
|
|
Přenos |
Re: Nedokončené objednávky - máte také? |
||
---|---|---|
Expert
Členem od:
20:39 14.1.2006 Bydliště Praha
Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
100
|
Co něco takového? Ještě to není ono, chtělo by to hodně upravit, ale jak to dokola čtu, tak už mi to hlava nebere, zkuste si to přečíst a upravit. Děkuji za názory.
Dotaz z .: **JMENO OBCHODU** :. Vážený **jmeno zakaznika**, Dotaz z .: **JMENO OBCHODU** :. Vážený **jmeno zakaznika**, Děkujeme Vám za nakupování v našem internetovém obchodě .: **JMENO OBCHODU** :. . Zaznamenali jsme, že během návštěvy v našem obchodě jste umístili následující položku(ky) do Vašeho nákupního košíku, ale nedokončili jste objednávku. Obsah nákupního košíku: 1 x **nejaky produkt** Vždy se zajímáme co se stalo a jaký je důvod, že jste se rozhodli nezakoupit toto zboží. Jestliže byste mohl, buďte tak laskav a dejte nám prosím vědět jestli jste měl nějaké problémy s dokončením objednávky. Rádi bychom Vás požádali o Vaši odpověď a dále jak Vám můžeme pomoci udělat Vaše zkušenosti s internetovým obchodem .: **JMENO OBCHODU** :. lepšími. POZNÁMKA: Jestliže se domníváte, že jste dokončili Vaši objednávku a ptáte se proč nám Vaše objednávka nebyla doručená je tento email znamením, že Vaše objednávka nebyla dokončená a že Vám nebyla zúčtována! Prosím přihlašte se do obchodu za účelem dokončení Vaší objednávky. Prosím přijměte naši omluvu, jestliže jste již dokončil Váš nákup, pokusíme se nezasílat tyto zprávy v daných případech, kdy objednávka byla dokončena později, ale někdy to není pro nás jednoduché nezasílat tyto zprávy v závislosti na individuálních okolnostech. Děkujeme Vám za Váš čas a vážíme si toho. Jste nám nápomocní pro zdokonalení se v nabízených produktech a službách Vám, našim zákazníkům. .: **JMENO OBCHODU** :.. S pozdravem, .: .: **JMENO OBCHODU** :.. S pozdravem, .:
Zasláno: 21:38 26.4.2006
|
|
Přenos |
Re: Nedokončené objednávky - máte také? |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
19:29 27.9.2005 Bydliště Brno
Skupina:
Registrovaní uživatelé Vývojáři Příspěvky:
197
|
WOOOOOOOOOOOOOOOOOW - jednim slovem "PERFEKTNÍ"...
Zasláno: 22:05 26.4.2006
|
|
Přenos |
Re: Nedokončené objednávky - máte také? |
||
---|---|---|
Expert
Členem od:
20:39 14.1.2006 Bydliště Praha
Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
100
|
Akorát mam problém s odesíláním těchto informací uživatelům, kteří mají nastaveno HTML posílání. Asi to vyřešit nejde, že? Nebo, že by to šlo?
Zasláno: 23:52 26.4.2006
|
|
Přenos |
Re: Nedokončené objednávky - máte také? |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
19:29 27.9.2005 Bydliště Brno
Skupina:
Registrovaní uživatelé Vývojáři Příspěvky:
197
|
tak to nevim, protoze vsechno posilam jako txt - kvuli zkusenosti s html emaily v outlooku 2003 (co ten s tim dela, to je des...)
Zasláno: 6:02 27.4.2006
|
|
Přenos |
Re: Nedokončené objednávky - máte také? |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
1:02 11.10.2005 Bydliště Hronov
Skupina:
Registrovaní uživatelé Vývojáři Příspěvky:
383
|
Citát:
Jde to, maji tam chybu (nepocitaji s tim ze by nekdo pouzival HTML), myslim jsem to tu jiz take psal ... v recover_cart_sales.php misto:
dat:
a nebo jina moznost je upravit si tu funkci zen_mail() aby pokud neni zadano si to generovala sama - pak jiz nebudes mit nikdy problem s HTML mailama - tak mam upravenej PHP mailer pro 1.2.7
Zasláno: 6:58 27.4.2006
|
|
_________________
Obchod.Rservis.com |
||
Přenos |