
Upgrade Zencart na novou verzi - důvod: spam |
||
---|---|---|
Nováček
![]() ![]() Členem od:
13:38 13.2.2008 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
9
![]() |
Zdravím, asi nejsem první, koho trápí odesíláni spamu skrze formulář v eshopu pod Zencart-em. Mám verzi 1.3.8, tedy asi ne 1.3.8a. Mám prosím dotaz pro ty ochotné, co si tím již prošli:
1/ je upgrade na vyšší verzi bezrizikový a jednoduchý proces nebo hrozí komplikace a tím pádem zastavení funkce eshopu? 2/ je upgrade faktickým přínosem pro uživatele, popř. administrátora? Pokud ano, v čem např. 3/ Podařilo se někomu zlikvidovat spamery pracující přes formulář v této verzi Zen cart 1.3.8 nebo je nutný upgrade Zencartu? Jinými slovy, chodí spamy i ve verzi nad 1.3.8, třeba v té poslední nebo je blokování spamu u poslední verze už vyřešeno v základu? 4/ Je nějaká možnost, jak ty formuláře jednoduše zablokovat, aby se nezobrazovaly? Nic moc přes ně kromě spamu totiž nechodí. Popř. to upravit tak, aby zprávy chodily pouze na jednu určitou emailovou adresu adminitrátora. 4/ Ví prosím někdo o někom, kde tyto úpravy řeší na zakázku? A je ochoten předat kontakt? Děkuji za trpělivost, je to více dotazů, ale předpokládám, že by to také mohlo pomoci více lidem.
Zasláno: 8:30 17.4.2022
|
|
![]() |
Nelze vložit obrázek ze schránky do popisu předmětu |
||
---|---|---|
Nováček
![]() ![]() Členem od:
13:38 13.2.2008 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
9
![]() |
Zdravím,
v Zencartu mi nejde vložit do textového popisku předmětu např. obrázek, třeba schéma zapojení, které mám ve schránce Windows. Lépe řečeno vložit jde, ale když dám aktualizovat a pak to otevřu znovu, tak tam ten obrázek není. Někdy se ovšem vložení podaří (stajným postupem). Kde může být zádrhel? Dík, Petr
Zasláno: 14:56 10.6.2017
|
|
![]() |
Kontrolní kód na kartě zboží pro dotaz na zboží |
||
---|---|---|
Nováček
![]() ![]() Členem od:
13:38 13.2.2008 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
9
![]() |
Dobrý den,
v poslední době se nám množí dotazy na zboží v Zencart, evidentně generované něčím automatem. Chodí to na email admina a původ dotazu je stále z jedné jediné IP. IP je registrována v Rusku. Na kartě zboží totiž není formulář dotazu chráněn zobrazením kontrolního kódu. Je prosím možnost kontrolní kód do tohoto dotazového formuláře nějak doplnit? Hledal jsem, ale asi špatně nebo to nejde? Děkuji. Petr
Zasláno: 9:54 29.10.2016
|
|
![]() |
Re: Jak na kartě zboží blokovat odkaz na domovskou stránku ZBOŽÍ? |
||
---|---|---|
Nováček
![]() ![]() Členem od:
13:38 13.2.2008 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
9
![]() |
Zdravím,
děkuji za odpověď, už jsem si myslel, že jsem to popsal úplně polopaticky a vypadá to, že ne. Potřebuji si u každého jednotlivého zboží udělat poznámku, např.: kde je koupeno, nákupní cenu, kde se posílají reklamace, jeho poruchovost atd. Tyto informace není samozřejmě vhodné vystavovat nakupujícím. Ale nikde na kartě v adminu není žádný chlíveček, kde by se daly takové poznámky prodejcem poznačit. Alespoň jsem je nenašel. Tak to je snad popsáno dobře. Poradí prosím někdo? Děkuji. Petr
Zasláno: 9:46 29.10.2016
|
|
![]() |
Re: Jak na kartě zboží blokovat odkaz na domovskou stránku ZBOŽÍ? |
||
---|---|---|
Nováček
![]() ![]() Členem od:
13:38 13.2.2008 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
9
![]() |
Zdravím,
no např. si chci k položce, např. nakoupenému tričku poznačit nákupní cenu, kde jsem to koupil a spoustu dalších věcí.
Zasláno: 20:39 10.10.2016
|
|
![]() |
Re: Jak na kartě zboží blokovat odkaz na domovskou stránku ZBOŽÍ? |
||
---|---|---|
Nováček
![]() ![]() Členem od:
13:38 13.2.2008 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
9
![]() |
Ano, je to tak, jak říkáš. Chci si udělat na každé kartě poznámku jen pro sebe, neviditelnou pro zákazníky. To řešení udělat ji do odkazu www funguje, zákaz zobrazení podle tvého návodu funguje. Děkuji.
Jen mě zaráží, že v jinak dobrém e-shopu není pro poznámku prodejcem místo. Nebo je a nevím o něm? Petr
Zasláno: 9:57 30.9.2016
|
|
![]() |
Re: Jak na kartě zboží blokovat odkaz na domovskou stránku ZBOŽÍ? |
||
---|---|---|
Nováček
![]() ![]() Členem od:
13:38 13.2.2008 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
9
![]() |
Děkuji,
a nešlo by zakázat zobrazení toho odkazu pro všechny? Já bych si udělal požadovanou poznámku přímo na kartě v editaci karty, tam by to mělo být vidět asi vždycky. Jen jsem nenašel, kde se to zobrazení blokuje v klasickém ovládání. Nebo to jde blokovat pouze editací kódu, do čehož se mi moc nechce / neumím? Dík, Petr
Zasláno: 17:26 28.9.2016
|
|
![]() |
Jak na kartě zboží blokovat odkaz na domovskou stránku ZBOŽÍ? |
||
---|---|---|
Nováček
![]() ![]() Členem od:
13:38 13.2.2008 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
9
![]() |
Zdravím,
mám prosím dotaz: jak na kartě zboží blokovat zobrazení odkazu na domovskou stránku ZBOŽÍ viditelné pro zákazníka? Nebo: jak si můžu na kartě zboží udělat poznámku jen pro sebe, neviditelnou pro zákazníky? Dík za radu.
Zasláno: 18:03 24.9.2016
|
|
![]() |
Kdo nastaví ZENCART za úplatu ? Instalaci mám OK |
||
---|---|---|
Nováček
![]() ![]() Členem od:
13:38 13.2.2008 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
9
![]() |
Dobrý den,
nainstaloval jsem ZENCART v pohodě na veřejný server, nastavení je však asi práce pro toho, kdo to zná, pro mě by to bylo nadlouho. Zabývá se někdo nastavením tohoto shopu za úplatu? Zboží samozřejmě vložíme sami. Děkuji za info. mpcz(zavinac)volny.cz 602-786459 Petr 13/02/2008
Zasláno: 13:50 13.2.2008
|
|
![]() |