Registrovat    Přihlášení
Domů Odkazy Fórum Ke stažení Web hosting Registrace do katalogů
Přihlásit
Jméno:

Heslo:

Pamatuj si mně



Zapomenuté heslo

Nová registrace
Partner a hosting webu
zserver.cz
Spolupráce
Odkazy
česká sociální síť rexVoX.com
Informace a projekty na rodinné domy naleznete v našem blogu.

Navštívit můžete také pasivní rodinné domy - dřevostavby, kde naleznete informace o pasivních stavbách.

Odkazy.
Outlook CRM

Pro efektivní komunikaci i vedení projektů doporučujeme eWay-CRM.

IMac

Potřebujete nový pracovní počítač? Apple iMac bude nejlepší volbou!

Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!



Kategorie a fóra
   Všechny příspěvky (Ifča)


« 1 2 3 4 (5) 6 7 8 ... 18 »


Re: Email z eShopu
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 172
Nepřipojen
Citát:

Melodic napsal/a:
Hoj, Archivaci emailů dej na true a pak si najdi na fóru doplněk Email Archive Manager ( možná už je jich i víc... )

tam je pak hezky vidět, co ze shopu odešlo za maily a je to event. možné dodatečně přeposlat anebo zkopírovat zákazníkovi.


Díky za ten doplněk funguje skvěle.
Takto mě aspoň zákazníci nemůžout tvrdit, že jim nic nedošlo.

Zasláno: 8:21 24.11.2009
_________________
Ifča
--------------------------------------------
http://www.granulky.cz/
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Email z eShopu
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 172
Nepřipojen
Díky za odpovědi

Ten doplněk vyzkouším.

No právě, mám tam testovací účet, všechny emaily co posílá eshop jsem si na něj otestovala, vše došlo OK - takže si opravdu myslím že na 99,9% to nemůže být ZC.

Stejný problém mám, když si zákazník nechá vygenerovat nové heslo a pak říká, že mu nefunguje - přitom, když to testnu já - vše je OK. Někdy nevím co na to říct...

Zasláno: 14:24 23.11.2009
_________________
Ifča
--------------------------------------------
http://www.granulky.cz/
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Email z eShopu
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 172
Nepřipojen
Pokud zákazník napíše špatný email (jako formát) - většinou nám dojde oznámení o nedoručení.
Ale toto jsou případy, kdy ten meil je správný - jenže to je těžko říct, může to spadnout do spamů, zákazník ho omylem smaže, nebo ho přehlédne... netuším jak toto řešit.

Potřebovala bych nějakou jistotu, že ze strany ZenCart je vše dobře.

A nastavení v konfiguraci mám dobře? - nějkterým volbám jsem nerozuměla, tak jsem je nechala tak jak to bylo nastavené.

Zasláno: 10:57 23.11.2009
_________________
Ifča
--------------------------------------------
http://www.granulky.cz/
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Email z eShopu
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 172
Nepřipojen
Ahoj
mám takovou prosbu...
Poslední dobou se nám z administrace eshopu stává, že si zákazníci stěžují, že jim nedošly emaily - tj. měli by jim dojít emaily, při registraci, při objednání, pak při vyřízení objednávky (detail objednávky) - jak je Vyrozumět zákazníka.
S většinou emailu problémy nejsou a dojdou ale občas se vyskytne někdo, kdo říká, že mu email nedošel.
Přitom v Konfiguraci - Email, jsem si nastavila "Poslat kopii emailu o stavu objednávek(admin)" - že se mě kopie mají poslat na email - a toto mě chodí bez problému.

Prosím, víte někdo, kde může být nějaký problém? Je možné, že je to v ZenCartu nebo na straně klienta?


Logicky mě napadá, že pokud 95% emailu chodí spolehlivě a 5% tvrdí, že jim nedošel, nemůže to být chyba ZenCartu - navíc když si na svůj email nechávám zaslat kopii.
Ale mohu se mýlit. Nemám třeba špatně nastavenou konfiguraci emailu?

Jak mám nastavenou konfiguraci je v připojeném souboru.

Díky za odppovědi

Připojit soubor:



gif  zc_email_config.gif (19.87 KB)
868_4b0a451175a30.gif 950X831 px

Zasláno: 9:18 23.11.2009
_________________
Ifča
--------------------------------------------
http://www.granulky.cz/
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Ověřeno zákazníky - zpětná odezva Heureka.cz
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 172
Nepřipojen
Zdravím, prosím, máte někdo udělanou tuhle implementaci Ověřeno zákazníky?
Na Heuréce píšou:
Uložení informace o provedené objednávce se provádí zavoláním následující adresy:

http://www.heureka.cz/direct/dotaznik/objednavka.php?id=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
&email=jmeno@email.cz&produkt[]=nokia%206210&produkt[]=nokia%206310i

ale já vůbec nevím co a jak kam dát
Mohli byste mě poskytnout nějaký návod? Prosím...

Zasláno: 13:53 2.11.2009
_________________
Ifča
--------------------------------------------
http://www.granulky.cz/
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Logování chyb v administraci
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 172
Nepřipojen
Zdravím, mám takový dotaz... je někde v ZC možnost "logování chyb" do nějakého souboru?

Omlouvám se, nevím jak se tomu přesně říká... jde o nějaký log soubor, kde jsou zapsány události běhu programu, a pokud nastane nějaká chybka, dá se podle toho případně dohledat, co ten program prostě dělal. Týkalo by se to pouze administrace.

Existuje tedy něco takového v ZC (mám verzi 1.3.7)?

Zasláno: 10:39 2.9.2009
_________________
Ifča
--------------------------------------------
http://www.granulky.cz/
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: PPL a export zakazniku a objednavek do systemu PPL
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 172
Nepřipojen
Citát:


Místo checkboxů bych to udělal jiným postupem, trochu zdlouhavější, ale prozatím jednodušší.
1.) vytvořit další stav, třeba příprava k exportu.
2.) na tento stav nastavit export v tomto modulu ( teď je "3" - pak to bude třeba "8")
3.) v adminu Zákazníci / Stavy objednávek vyselektovat potřebné objednávky a hromadně jim změnit stav na nově vytvořený - "Příprava k exportu"
4.) v tomto modulu ( export objednávek) kliknout na export do csv a exportují se jen ty vybrané objednávky.
prostě ty checkboxy využít tam, kde už jsou...


Nápad je to dobrý, bohužel tento postup je opravdu zdlouhavý, ... navíc již jeden export tam máme, docela by se to pletlo... provozovatelce se to moc nelíbí...

Vesměs jde o to, že nové objednávky by byly automaticky zaškrtlé k exportování.. po exportu by již označeny nebyly... ale kdykoli, kdy by si zaškrtla již exportovanou (tedy s příznakem download=yes) taktéž by se vyexportovala...

Zasláno: 22:14 26.5.2009
_________________
Ifča
--------------------------------------------
http://www.granulky.cz/
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: PPL a export zakazniku a objednavek do systemu PPL
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 172
Nepřipojen
Prosím o pomoc...
Mám udělaný export do PPL, který funguje tak, že se naexportují objednávky do csv, prakticky ten co je tady nabízen... jedinou nevýhodou je, že jednou exportovaná objednávka již nelze znovu exportovat - jedině zásahem do tabulky v DB, co je pro provozovatele nemyslitelné.

Pokusila jsem se to upravit tak, že se zobrazují všechny objednávky se stavem "odesláno", přidala checkboxy a že se budou exportovat jen ty označené objednávky... tu část s tím zobrazením objednávek se mě podařila... ale bohužel je již nad mé síly, dodělat tu část, kde se tvoří csv soubor, select z tabulky ORDERS a měl by také vyexportovat jen označené a označit jako exportované jen ty co skutečně exportoval (UPDATE)... na to opravdu nestačím, nevím si rady ...

Jedná se o:

Citát:

require('includes/application_top.php');

require(DIR_WS_CLASSES . 'currencies.php');
$currencies = new currencies();
$CheckedDownloaded = true;

if( isset($_POST['download_csv']) ) {
Header('Content-type: application/csv');
Header("Content-disposition: attachment; filename=\"objednavky".date('mdy-Hi').".csv\"");

$order = $db->execute("SELECT orders_id, date_purchased, payment_method, delivery_name, delivery_company, delivery_street_address, delivery_city, delivery_postcode, customers_telephone, customers_email_address, order_total, payment_module_code
FROM ". TABLE_ORDERS ."
WHERE downloaded_ppl = 'no' AND shipping_module_code = 'table1' and orders_status = 3
ORDER BY orders_id ASC");

echo "Číslo obj.,Datum obj.,Způsob platby,Zákazník,Firma,Adresa,Město,PSČ,Telefon,Email,Celkem dobírka" ."\n";

while( !$order->EOF ) {
list( $invoice, $date, $method, $name, $company, $address, $city, $postcode, $telephone, $email, $total, $payment_module_code ) = array_values($order->fields);

// pro platby na ucet moneyorder, kde cena musi obsahovat prazne pole
if ($payment_module_code == 'moneyorder' ) {

$total = ''; // '0.00'

}

preg_match('/^[0-9]{2}([0-9]{2})\-([0-9]{2})\-([0-9]{2}) .+$/', $date, $args);
list( , $year, $month, $day ) = $args;

echo "$invoice,".
"$day.$month.$year,\"$method\",\"$name\",\"$company\",\"$address\",\"$city\",\"$postcode\",\"$telephone\",\"$email\",\"".
$total."\"\n";

$order->MoveNext();

}

$db->execute('UPDATE '. TABLE_ORDERS .' SET downloaded_ppl="yes" WHERE downloaded_ppl="no" AND shipping_module_code = "table1" and orders_status = 3');

exit;
}

?>


pak následuje zobrazení toho seznamu objednávek.
checkboxy mám takto:
Citát:

<?php if (($downloaded == "no") and ($CheckedDownloaded == 'true')){
echo "<td class=\"dataTableContent\"><input type=\"checkbox\" value=\"$invoice\" checked name=\"seznam[]\"></td>"; }
else
{echo "<td class=\"dataTableContent\"><input type=\"checkbox\" value=\"$invoice\" name=\"seznam[]\"></td>"; }?>


nebo mám raději připojit celý soubor?

Zasláno: 18:55 24.5.2009
_________________
Ifča
--------------------------------------------
http://www.granulky.cz/
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Re: Povinné pole pouze čísla
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 172
Nepřipojen
Moc vám děkuji funguje to

Zasláno: 20:07 4.5.2009
_________________
Ifča
--------------------------------------------
http://www.granulky.cz/
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos


Povinné pole pouze čísla
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007
Skupina:
Registrovaní uživatelé
Příspěvky: 172
Nepřipojen
Prosím o radu, potřebovala bych upravit funkci pro zadání telefonu při registraci zákazníka tak, aby do tohoto pole bylo možno zadat pouze čísla.

v souboru functions_general.php jsem našla :
function zen_not_null($value) {
if (is_array($value)) {
if (sizeof($value) > 0) {
return true;
} else {
return false;
}
} else {
if (($value != '') && (strtolower($value) != 'null') && (strlen(trim($value)) > 0)) {
return true;
} else {
return false;
}
}
}

což jestli chápu je povinné pole, bez rozdílu znaků... prosím poraďte jak toto upravit aby tam šli zadávat pouze čísla?

Nebo popřípadě existuje v zencart již nějaká funkce?

Zasláno: 16:26 4.5.2009
_________________
Ifča
--------------------------------------------
http://www.granulky.cz/
Přenos příspěvku do ostatních aplikací Přenos



 Nahoru
« 1 2 3 4 (5) 6 7 8 ... 18 »




Odkazy



Zen-Cart ke stažení

Vyšel nový Zencart 1.5.0

Originální moduly můžete stahovat na
www.zen-cart.com

Reklama
Nejaktivnější autoři
1 Melodic
Melodic
1002997
2 Kozoroh
Kozoroh
2124
3 JardaR
JardaR
1888
4 garden
garden
1419
5 Nismo
Nismo
1389
6 hbxx 1131
7 jandik01
jandik01
1070
8 PeterB
PeterB
1017
9 Dedek
Dedek
990
10 bambulko
bambulko
775