Všechny příspěvky (Ifča)
Re: Email z eShopu |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
172
|
Citát:
Díky za ten doplněk funguje skvěle. Takto mě aspoň zákazníci nemůžout tvrdit, že jim nic nedošlo.
Zasláno: 8:21 24.11.2009
|
|
Přenos |
Re: Email z eShopu |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
172
|
Díky za odpovědi
Ten doplněk vyzkouším. No právě, mám tam testovací účet, všechny emaily co posílá eshop jsem si na něj otestovala, vše došlo OK - takže si opravdu myslím že na 99,9% to nemůže být ZC. Stejný problém mám, když si zákazník nechá vygenerovat nové heslo a pak říká, že mu nefunguje - přitom, když to testnu já - vše je OK. Někdy nevím co na to říct...
Zasláno: 14:24 23.11.2009
|
|
Přenos |
Re: Email z eShopu |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
172
|
Pokud zákazník napíše špatný email (jako formát) - většinou nám dojde oznámení o nedoručení.
Ale toto jsou případy, kdy ten meil je správný - jenže to je těžko říct, může to spadnout do spamů, zákazník ho omylem smaže, nebo ho přehlédne... netuším jak toto řešit. Potřebovala bych nějakou jistotu, že ze strany ZenCart je vše dobře. A nastavení v konfiguraci mám dobře? - nějkterým volbám jsem nerozuměla, tak jsem je nechala tak jak to bylo nastavené.
Zasláno: 10:57 23.11.2009
|
|
Přenos |
Email z eShopu |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
172
|
Ahoj
mám takovou prosbu... Poslední dobou se nám z administrace eshopu stává, že si zákazníci stěžují, že jim nedošly emaily - tj. měli by jim dojít emaily, při registraci, při objednání, pak při vyřízení objednávky (detail objednávky) - jak je Vyrozumět zákazníka. S většinou emailu problémy nejsou a dojdou ale občas se vyskytne někdo, kdo říká, že mu email nedošel. Přitom v Konfiguraci - Email, jsem si nastavila "Poslat kopii emailu o stavu objednávek(admin)" - že se mě kopie mají poslat na email - a toto mě chodí bez problému. Prosím, víte někdo, kde může být nějaký problém? Je možné, že je to v ZenCartu nebo na straně klienta? Logicky mě napadá, že pokud 95% emailu chodí spolehlivě a 5% tvrdí, že jim nedošel, nemůže to být chyba ZenCartu - navíc když si na svůj email nechávám zaslat kopii. Ale mohu se mýlit. Nemám třeba špatně nastavenou konfiguraci emailu? Jak mám nastavenou konfiguraci je v připojeném souboru. Díky za odppovědi
Zasláno: 9:18 23.11.2009
|
|
Přenos |
Re: Ověřeno zákazníky - zpětná odezva Heureka.cz |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
172
|
Zdravím, prosím, máte někdo udělanou tuhle implementaci Ověřeno zákazníky?
Na Heuréce píšou: Uložení informace o provedené objednávce se provádí zavoláním následující adresy: http://www.heureka.cz/direct/dotaznik/objednavka.php?id=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx &email=jmeno@email.cz&produkt[]=nokia%206210&produkt[]=nokia%206310i ale já vůbec nevím co a jak kam dát Mohli byste mě poskytnout nějaký návod? Prosím...
Zasláno: 13:53 2.11.2009
|
|
Přenos |
Logování chyb v administraci |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
172
|
Zdravím, mám takový dotaz... je někde v ZC možnost "logování chyb" do nějakého souboru?
Omlouvám se, nevím jak se tomu přesně říká... jde o nějaký log soubor, kde jsou zapsány události běhu programu, a pokud nastane nějaká chybka, dá se podle toho případně dohledat, co ten program prostě dělal. Týkalo by se to pouze administrace. Existuje tedy něco takového v ZC (mám verzi 1.3.7)?
Zasláno: 10:39 2.9.2009
|
|
Přenos |
Re: PPL a export zakazniku a objednavek do systemu PPL |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
172
|
Citát:
Nápad je to dobrý, bohužel tento postup je opravdu zdlouhavý, ... navíc již jeden export tam máme, docela by se to pletlo... provozovatelce se to moc nelíbí... Vesměs jde o to, že nové objednávky by byly automaticky zaškrtlé k exportování.. po exportu by již označeny nebyly... ale kdykoli, kdy by si zaškrtla již exportovanou (tedy s příznakem download=yes) taktéž by se vyexportovala...
Zasláno: 22:14 26.5.2009
|
|
Přenos |
Re: PPL a export zakazniku a objednavek do systemu PPL |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
172
|
Prosím o pomoc...
Mám udělaný export do PPL, který funguje tak, že se naexportují objednávky do csv, prakticky ten co je tady nabízen... jedinou nevýhodou je, že jednou exportovaná objednávka již nelze znovu exportovat - jedině zásahem do tabulky v DB, co je pro provozovatele nemyslitelné. Pokusila jsem se to upravit tak, že se zobrazují všechny objednávky se stavem "odesláno", přidala checkboxy a že se budou exportovat jen ty označené objednávky... tu část s tím zobrazením objednávek se mě podařila... ale bohužel je již nad mé síly, dodělat tu část, kde se tvoří csv soubor, select z tabulky ORDERS a měl by také vyexportovat jen označené a označit jako exportované jen ty co skutečně exportoval (UPDATE)... na to opravdu nestačím, nevím si rady ... Jedná se o: Citát:
pak následuje zobrazení toho seznamu objednávek. checkboxy mám takto: Citát:
nebo mám raději připojit celý soubor?
Zasláno: 18:55 24.5.2009
|
|
Přenos |
Re: Povinné pole pouze čísla |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
172
|
Moc vám děkuji funguje to
Zasláno: 20:07 4.5.2009
|
|
Přenos |
Povinné pole pouze čísla |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
172
|
Prosím o radu, potřebovala bych upravit funkci pro zadání telefonu při registraci zákazníka tak, aby do tohoto pole bylo možno zadat pouze čísla.
v souboru functions_general.php jsem našla : function zen_not_null($value) { if (is_array($value)) { if (sizeof($value) > 0) { return true; } else { return false; } } else { if (($value != '') && (strtolower($value) != 'null') && (strlen(trim($value)) > 0)) { return true; } else { return false; } } } což jestli chápu je povinné pole, bez rozdílu znaků... prosím poraďte jak toto upravit aby tam šli zadávat pouze čísla? Nebo popřípadě existuje v zencart již nějaká funkce?
Zasláno: 16:26 4.5.2009
|
|
Přenos |