Všechny příspěvky (Ifča)
Re: Doprava zdarma u některých zboží |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
172
|
Děkuji
To jo, kombinace dopravy je pěknej oříšek Nakonec jsem to vyřešila admin / detail zboži: Vždy doprava zdarma: - Ano, vždy doprava zdarma (<---- zvolit, tohle by mělo fungovat) - což je v BD product_is_always_free_shipping=1 A pak jsem zduplikovala freeshipper na freeshipper1, freeshipper2 - pro dopravu zdarma PPL a Rozvoz. Nějak to funguje, dokonce to u zboží, kde je doprava zdarma zobrazuje obrázek. A ještě jsem upravila XML pro Heureku, aby u tohoto zboží zobrazovalo dopravu zdarma. Problém je, pokud si někdo objedná jedno zboží s dopravou zdarma a k tomu ještě něco, co dopravu zdarma nemá - to automaticky počítá klasickou dopravu, ale to řešíme individuálně se zákazníkem... takových objednávek moc není... Takže aspoň tak...
Zasláno: 17:36 22.6.2015
|
|
Přenos |
Doprava zdarma u některých zboží |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
172
|
Zdravím, prosím o pomoc...
Potřebovala bych u zavést dopravu zdarma u některých zboží. Zkoušela jsem modul "Doprava zdarma" (freeshipper), kde si u zboží zadám dopravu zdarma a pak se mě v košíku zobrazí Doprava zdarma - problém je v tom, že způsoby dopravy máme PPL, Uloženku a zásilkovnu a zákazník si nemůže vybrat, jakým způsobem zásilku přepravit. Napadlo mě zduplikovat freeshipper na freeshipper1, freeshipper2, atd a tím to rozlišit (stejně jako se rozšiřovali způsoby dopravy table, table1, table2,...) - ale připadá mě to takové divné... Prosím nemáte někdo jiné řešení? např. pokud je zboží product_is_always_free_shipping=1 (což je asi ta doprava zdarma) tak se bude u již zavedených modulů dopravy zobrazovat za 0.00Kč? Mám ZenCart 1.3.9
Zasláno: 9:14 24.5.2015
|
|
Přenos |
Re: Ověřeno zákazníky - zpětná odezva Heureka.cz |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
172
|
Díky, nakoplo mě to
Zkusila jsem si tam dát "echo" a ode mne odchází:
xxx... je ten klíč já posílám &orderid[]=7571 a když jsem znovu vše překontrolovala oni chtějí &orderid=7571 - takže, jsem tam omylem přidala ty hranaté závorky a teď je to OK
Zasláno: 10:29 7.12.2014
|
|
Přenos |
Re: Ověřeno zákazníky - zpětná odezva Heureka.cz |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
172
|
Zdravím, prosím o pomoc....
v návodu od heureky je napsáno: Uložení informace o provedené objednávce se provádí zavoláním následující adresy: http://www.heureka.cz/direct/dotaznik/objednavka.php?id=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx&email=jmeno@email.cz&itemId[]=206210&orderid=123456 Orderid = vaše číslo objednávky, kterým bude označen vyplněný dotazník (celé kladné číslo) Doplnila jsem tedy do kodu:
Je to tak správně? Protože v administraci na heuréce se mě číslo objednávky nezobrazuje. Nejsem programátor, jen jsem to tak logicky poskládala... Prosím poraďte jak to číslo objednávky tam dostat... Díky
Zasláno: 12:57 6.12.2014
|
|
Přenos |
Re: GPWebPay |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
172
|
Citát:
Posláno PM Najde se ještě někdo kdo by s GPWebPay měl nějaké zkušenosti?
Zasláno: 8:25 10.1.2011
|
|
Přenos |
GPWebPay |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
172
|
Prosím o radu... chtěla bych do eshopu zavést modul pro platby kartou - našla jsem tuto platební bránu GPWebPay - účet mám v KB.
Jestli tomu dobře rozumím, já budu potřebovat nějaký modul pro GPWebPay do ZenCart. A GPWebPay do KB už je záležitost té platební brány. Je to tak? Prosím, je někde ke koupi ten modul GPWebPay do ZenCart? Pokud tuto platební bránu někdo využívá, jaké s ní máte zkušenosti?
Zasláno: 20:59 6.1.2011
|
|
Přenos |
Re: robots.txt |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
172
|
Citát:
Melodic nemáš se za co omlouvat Nakonec jsem tam nechala Allow a ty tři adresáře - uvidíme co to udělá - pokud nic, tak pořád je tu varianta "Jelikož není z klientské části obchodu žádný přímý odkaz do admin části, který by mohl robot následovat, nevidím důvod to jakkoliv řešit." Minales - vypadá to že všichni můžou všude - viz: Robots.txt
Zasláno: 8:58 25.10.2010
|
|
Přenos |
Re: robots.txt |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
172
|
Citát:
To je vlastně fakt takže Allow: /images/ Allow: /includes/ Allow: /rss/
Zasláno: 10:50 22.10.2010
|
|
Přenos |
Re: robots.txt |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
172
|
Moc děkuji
Tak jsem tam nakonec dala: User-agent: * Disallow: /admin/ Disallow: /bmz_cache/ Disallow: /cache/ Disallow: /docs/ Disallow: /download/ Disallow: /editors/ Disallow: /email/ Disallow: /functions/ Disallow: /extras/ Disallow: /extra_datafiles/
Zasláno: 20:55 21.10.2010
|
|
Přenos |
Re: Chybova hlaska |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
172
|
No asi to bude nějaký starý zápis - ten modul tam kdysi byl - asi po měsíci jsem ho zrušila a vrátila vše do původního stavu - tj. pole jsem smázla z tabulky a soubory přehrála původní verzí - prostě nic z toho modulu nikde nezůstalo.
No pak mě napadlo do té tabulky products ty tři pole tam prostě dát a nechat je prázdné - to by možná ničemu nemělo vadit...
Zasláno: 10:56 21.10.2010
|
|
Přenos |